Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، اخباری از چهار گوشه جهان که هفته گذشته بیش از همه مورد توجه کاربران قرار گرفتند را در ادامه با کلیک برروی آن‌ها بخوانید.

 

بازرسان آژانس از «انبار اتمی» ایران در تورقوزآباد بازدید کردند! عراق برای دستگیری ابوبکر بغدادی جایزه تعیین کرد+تصویر واکنش وقیحانه آمریکا به حادثه سیل در ایران حق‌السکوت کلان عربستان به فرزندان خاشقجی میلیون‌ها آمریکایی همچنان در محاصره سیل/ نگرانی از افزایش قیمت مواد خوراکی + تصاویر جو بایدن هم رسوایی جنسی به بار آورد + تصاویر خواسته‌های ترامپ از کره شمالی در نشست ویتنام فاش شد چگونه دولت ترامپ می‌خواهد فناوری هسته‌ای به عربستان انتقال دهد؟ پاپ از راز منع بوسیدن انگشترش پرده برداشت + فیلم رای الیوم: نشست سران عرب برای مقابله با محور مقاومت و حمایت از طرح‌های خفت‌بار آمریکا برگزار می‌شود

در سال گذشته اتفاقات مهمی در عرصه بین الملل رخ داد که برخی از آنها جهان را بهت زده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاقات با گذشت زمان به تاریخ خواهند پیوست. گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان در دو هفته‌ی گذشته مروری بر این اتفاقات داشت و آنها را به تفکیک ماه در بسته‌های خبری  تنظیم کرد. در ادامه می‌توانید با کلیک بر نام ماه‌ها اتفاقات مهم و جالب جهان هر ماه را به تفکیک بخوانید.

فروردین ۹۷ اردیبهشت ۹۷ خرداد ۹۷ تیر۹۷ مرداد۹۷ شهریور۹۷ مهر۹۷ آبان۹۷ آذر۹۷ دی ۹۷ بهمن ۹۷ اسفند ۹۷

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ کره شمالی عربستان حوادث طبیعی عراق گروه های تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع حادثه در شرق یمن خبر داد

آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس امروز (یکشنبه) اعلام کرد که گزارشی از وقوع یک حادثه در فاصله ۱۷۷ مایلی در جنوب شرقی بندر «نشطون» واقع در شرق یمن دریافت کرده است.

این آژانس افزود که گزارش مربوط به نزدیک شدن یک قایق کوچک با چهار سرنشین به یکی از کشتی‌ها بوده است.

آژانس مذکور مدعی شد که کشتی مذکور آسیبی ندیده و سالم به مسیر خود ادامه داده است و مسوولان مربوطه در حال انجام تحقیقات در این خصوص هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سیگنال بانک مرکزی به بازار ارز/ استفاده از منابع مسدودی آزادشده ارزی کلید خورد
  • واکنش میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • سکانس‌هایی از فیلم تورقوزآباد
  • ببینید | اتفاقات عجیب و ترسناک جهان تا سال ۲۰۲۴
  • استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان
  • آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع حادثه در شرق یمن خبر داد
  • وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن
  • کاریکاتور/ رسوایی آزادی بیان در آمریکا
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته