Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@05:19:43 GMT

حمایت سرمربی ایتالیایی چلسی از مدافع یوونتوس

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۲۹۷۵

حمایت سرمربی ایتالیایی چلسی از مدافع یوونتوس

مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی چلسی، دیدار این هفته تیمش مقابل وستهام را دشوار می داند.

به گزارش "ورزش سه"، آبی های لندن در تلاش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستند و در این مسیر، این هفته به مصاف دیگر تیم لندنی یعنی وستهام خواهند رفت و ساری در خصوص این دیدار صحبت کرده است.

 

بازی این هفته چلسی: "دیدار با وستهام بسیار دشوار خواهد بود زیرا آنها اگرچه در فصل جاری دارای ثبات لازم نبوده اند، اما وستهام کیفیت بالایی داشته و می تواند حریف بسیار سختی برای چلسی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایجاد تغییر در ترکیب تیم دشوار است، اما در این مقطع از فصل من این احتمال را نیز در نظر می گیرم، زیرا چلسی تا اینجا 51 بار به میدان رفته و من تلاش می کنم از همه بازیکنان در ترکیب استفاده کنم.

 

 

مقطع پایانی فصل برای تمامی تیم ها بسیار دشوار خواهد بود اما چلسی تنها باید به بازی های پیش روی خودش فکر کند و ما تا آخرین ثانیه آخرین دیدار برای حضور در بین چهار تیم برتر لیگ مبارزه خواهیم کرد."

 

استادیوم جدید تاتنهام: "به نظر من چلسی نیز به یک استادیوم جدید نیاز دارد، اما من علاقه زیادی به استمفوردبریج دارم زیرا فضای فوق العاده ای حاکم بوده و هواداران خیلی به مستطیل سبز نزدیک هستند. در آخرین بازی چلسی، من از فضای استادیوم راضی بودم زیرا هواداران کنار تیم قرار داشته و 90 دقیقه چلسی را در مورد حمایت قرار دادند."

 

شرایط گونسالو ایگواین: "قبول دارم او باید از این هم بهتر شود اما ایگواین خود را با شرایط لیگ برتر وفق داده، چلسی هر سه روز یک بار بازی دارد و من خوشحالم که اولویه ژیرو نیز در شرایط خوبی قرار دارد."

 

لئوناردو بونوچی و مصاحبه اخیر: "من اطمینان دام بونوچی مرتکب اشتباه شده، اما وی قصد داشته چیز دیگری بگوید و قطعا او بازیکنی نژادپرست نیست."

چلسی مائوریسیو ساری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی مائوریسیو ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۲۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر دشوار سایپا برای بازی جام حذفی

به گزارش "ورزش‌سه"، روز دوم مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی از ساعاتی دیگر در شهرهای مختلف کشور آغاز می‌شود و در یکی از این مسابقه تیم فوتبال سایپا در ورزشگاه سیروس قایقران به مصاف ملوان می‌رود.

در این بین با توجه به اینکه مسئولان باشگاه سایپا نتوانسته بودند پس از بازی پارس جنوبی برای اعضای تیم بلیت تهیه کنند، مجتبی سرآسیایی و شاگردانش با یک روز تاخیر از جم به تهران بازگشته‌ بودند و به همین دلیل از مسئولان سازمان لیگ درخواست تعویق یک روز بازی را داشتند که این درخواست مورد قبول قرار نگرفته است.

تاخیر یک روزه در بازگشت به تهران در دیداری که در آخرین ساعات روز یکشنبه هفته گذشته برگزار شد و سپس سفر زمینی از تهران به انزلی سبب شده تا تیم سایپا ریکاوری مناسبی پیش از دیدار سخت برابر ملوان در انزلی به عنوان یکی از منسجم‌ترین تیم‌های لیگ برتر نداشته باشد و حالا باید دید این بی‌برنامگی چه تاثیری در عملکرد تیم در دیداری خواهد داشت که از ساعت 18:30 دقیقه آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • سفر دشوار سایپا برای بازی جام حذفی
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • ان هتوی به آرسنال کمک کرد، چلسی در حد کاغذ خیس هم مقاوم نیست
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست