Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@10:35:42 GMT

مسابقات اسب‌سواری در کاشمر ۳ مصدوم برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۳۲۲۶

مسابقات اسب‌سواری در کاشمر ۳ مصدوم برجای گذاشت

امروز مسابقات اسب‌سواری کاشمر با سه مصدوم و حادثه‌دیده در روستای فدافن از بخش مرکزی به کار خود پایان داد.

به گزارش قدس آنلاین، رئیس هیات سوارکاری کاشمر عنوان کرد: مسابقات کورس سوارکاری برای اولین بار در پیست تازه تاسیس هیات سوارکاری شهرستان کاشمر واقع در روستای فدافن برگزار شد.

امید اولیایی افزود: در این دوره از مسابقات چابک‌سوارانی از شهرهای گناباد، بیدخت، بردسکن، خلیل‌آباد و کاشمر در دو گروه اسب‌های ترکمن و دوخون با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متاسفانه این دوره از مسابقات سه مصدوم داشت که در کورس اسب‌های ترکمن به دلیل فرار اسب در پیچ اول چابک‌سوار به زمین زده شد که خوشبختانه مصدومیت وی جدی نبود اما در کورس اسب‌های دو خون به رغم این که بارها اعلام شده بود تماشاچیان از پیست فاصله بگیرند اما به دلیل آمدن یکی از تماشاگران به داخل پیست چابک‌سوار نتوانست اسب را کنترل کند و به زمین زده شد.

رئیس هیات سوارکاری کاشمر بیان کرد: متاسفانه این حادثه موجب مصدومیت شدید چابک‌سوار و فرد تماشاچی شد که سریعا توسط نیروهای هلال‌احمر و اورژانس ۱۱۵ حاضر در محل به بیمارستان منتقل شدند.

وی اظهار کرد: چابک‌سوار مصدوم شده از بیدخت بود که از ناحیه سر و کمر دچار مصدومیت شدید شده است.

اولیایی ادامه داد: اکنون شهرستان کاشمر دارای دو پیست اسب سواری مربوط به باشگاه خصوصی و دیگری متعلق به هیات سوارکاری شهرستان کاشمر است.

وی گفت: پیست اسب‌سواری هیات سوارکاری شهرستان کاشمر از خاک بسیار خوبی برخوردار است اما برخی پیچ‌ها از استانداردهای لازم برخوردار نیست که امیدواریم به زودی تمام مشکلات و نواقص رفع شود.

رئیس هیات سوارکاری کاشمر بیان کرد: امیدوار هستیم این مسابقات ادامه داشته باشد و هر هفته بتوانیم مسابقات کورس سوارکاری با حضور شرکت کنندگانی از شهرهای مختلف استان و حتی کشور برگزار کنیم.

وی افزود: تلاش می‌شود با فراهم کردن برخی نیازهای اولیه در مسابقات بعدی از شهرهای بیشتری شرکت کننده داشته باشیم و مسابقاتی در خور شان چابک‌سواران و تماشاچیان برگزار نماییم.

اولیایی عنوان کرد: در مجموع ۱۵ راس اسب در دو دور به مسافت یک‌هزار متر و یک هزار و ۲۰۰ متر با هم به رقابت پرداختند که در پایان به صاحبان اسب‌های اول ۷ میلیون ریال، دوم ۵ میلیون ریال و سوم سه میلیون ریال جوایز نقدی اهدا شد.

وی بیان کرد: در دور اول اسب‌های ترکمن آقایان پاکروان با اسب لهیب، نجفی با اسب سایه و رضوانی با اسب سفید برفی و در دور دوم اسب‌های دوخون آقایان قادری با اسب بوبلا، علیزاده با اسب پارما و صفرنژاد با اسب وای وای به ترتیب حائز مقام‌های اول تا سوم شدند.

اولیایی همچنین نبود مکان و دفتر دائمی و حمایت‌های بسیار اندک را از جمله مشکلات هیات سوارکاری کاشمر ذکر کرد و افزود: در احداث این پیست اسب‌سواری کمک‌های شخصی بسیار بیشتر از حمایت‌ها و کمک‌های اداره ورزش و جوانان کاشمر و اعتبارات دولتی بوده است.

رئیس هیات سوارکاری کاشمر گفت: اکنون ۱۳۰ نفر نفر عضو هیات سوارکاری هستند که کارت برای آن‌ها صادر شده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مسابقات سوارکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۳۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی

رضا جلیلی رئیس هیات بوکس استان قزوین گفت: مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور از ۵ تا ۱۰ اردیبهشت ماه در سالن ۳ هزار نفری شهر ملایر استان همدان برگزار شد.

وی افزود: پیکار‌های این تورنمنت حکم انتخابی تیم ملی نوجوانان را داشت که با حضور بوکسور‌های تمام استان‌های کشور انجام شد.

رئیس هیات بوکس استان قروین اضافه کرد: از استان قزوین نیز تیمی متشکل از ۷ بوکسور، یک سرپرست و یک مربی در این مسابقات شرکت کرد.

جلیلی به نتایج کسب شده توسط بوکسور‌های قزوینی اشاره کرد و گفت: در این رویداد ملی سید محمد میری در وزن ۴۶ کیلوگرم، امیر علی محمدی در ۵۲ کیلوگرم، امیر حسین آقاجانی در ۶۶ کیلوگرم و ابوالفضل کاظمی در ۷۰ کیلوگرم برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

وی بیان کرد: در پایان این تورنمنت، سید محمد میری و امیرعلی محمدی توانستند دو مدال برنز مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان را کسب کنند.

رئیس هیات بوکس استان قزوین گفت: ماه آینده نیز بوکسور‌های رده نونهالان و جوانان قزوین نیز به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • 3 مصدوم درحادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد