Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@06:01:42 GMT

لیکنز: ما با ۲۰ بازیکن بازی می‌کنیم نه ۱۱ نفر

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۳۴۶۵

لیکنز: ما با ۲۰ بازیکن بازی می‌کنیم نه ۱۱ نفر

جرج لیکنز، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی سه امتیاز دیدار مقابل صنعت نفت آبادان را برای سرخپوشان تبریزی با اهمیت دانست و گفت که تیمش به دوردست‌ها نگاه نمی‌کند و بازی به بازی پیش می‌رود.

به گزارش مشرق، جرج لیکنز پس از پیروزی یک بر صفر تیم تراکتورسازی مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: به خاطر تأخیرم عذرخواهی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی سپاهان را نگاه می‌کردم، چون نتیجه آن بازی برای ما مهم بود. فکر می‌کنم امروز سه امتیاز مهمی را به دست آوردیم. همان‌طور که گفته بودم بازی مهمی پیش رو داشتیم و همان چیزی که پیش‌بینی می‌کردیم، اتفاق افتاد. تیم حریف تلاش کرد روی دروازه ما پرس کند و روی همین اتفاق هم موقعیت‌هایی ایجاد کرد، اما خط دفاع ما عملکرد خوبی از خود نشان داد. در ادامه به گل رسیدیم و از بازیکنانم به خاطر تلاش‌شان تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

انتقام تراکتورسازان از نفتی‌های آبادان

وی افزود: فشار زیادی روی بازیکنان ما بود، به همین خاطر سعی می‌کنیم فردا ریکاوری خوبی داشته باشیم. همین جا از هواداران‌مان هم بابت حمایت‌شان تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم تراکتورسازی در مورد دلیل استفاده نکردن از احمد موسوی در ترکیب اصلی تیمش عنوان کرد: من سرمربی تیم هستم و شما مربی تیم نیستید. ما تنها با ۱۱ بازیکن بازی نمی‌کنیم، بلکه با ۱۸ یا ۲۰ بازیکن بازی می‌کنیم. همان‌طور که می‌دانید از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. امروز هم با توجه به اتفاقاتی که در زمین افتاد موسوی به زمین آمد و از عملکردش راضی هستیم. همچنین با توجه به غیبت سوگیتا به انصاری بازی دادیم و دیدید که او هم عملکرد خوبی داشت.

لیکنز در مورد اینکه چه تدابیری برای بازی‌های آینده و افزایش تعداد گل‌های تیمش دارد، گفت: من فکر می‌کنم در حال حاضر تیم ما بیشترین گل زده را در لیگ دارد. تفاضل گل‌مان هم از پرسپولیس بهتر است. سپاهان هم امروز مساوی کرد و ما در خط حمله بهتر از این تیم عمل کرده‌ایم. ما به دور دست‌ها خیلی نگاه نمی‌کنیم. شاید خیلی‌ها بگویند حساسیت بازی‌های پایانی زیاد است، اما ما بازی به بازی پیش می‌رویم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما تلاش زیادی انجام دادند. درست است اشتباهاتی داشتیم، اما تلاش زیادی کردیم. امروز یک بر صفر بردیم، اما شانس‌های زیادی برای افزایش گل‌مان داشتیم. در نیمه دوم فشار و استرس به تیم ما وارد می‌شود که باید آن را کنترل کنیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که گل زده خود را حفظ کردند و توانستیم به پیروزی برسیم. من به کیفیت بازیکنانم آگاه هستم و سعی می‌کنم از آنها استفاده کنم.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: عید کجا برویم گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل تراکتورسازی جورج لیکنز سرمربی صنعت نفت آبادان فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۳۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر فجرسپاسی: امیدوارم به لیگ برتر صعود کنیم

به گزارش "ورزش سه"، فجر سپاسی سه بر صفر خیبر خرم آباد را در هم کوبید تا سرنوشت تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر به روز آخر بکشد. علی غلامزاده در این مورد به خبرنگار ما گفت: خدا را بابت این برد شکر می‌کنم. امیدوارم همین روند را ادامه بدهیم. ما از قبل می‌دانستیم حساسیت این بازی چقدر بالاست. این یک بازی شش امتیازی بود. واقعاً دم کادر فنی و بچه‌ها گرم. با تمام وجود تلاش کردیم که برنده از زمین بیرون بیاییم و بتوانیم دل هوادارانمان را شاد کنیم.

او در خصوص اینکه با این برد در جمع مدعیان صعود قرار گرفتند، عنوان کرد: ۴ تیم مدعی وجود دارد که همه قابل احترام هستند. ما تلاش می‌کنیم که به لیگ برتر صعود کنیم. همه بازیکنان و کادر فنی تمام تمرکزمان را برای این چند بازی آخر فصل گذاشته‌ایم که بتوانیم به عنوان تیم اول صعود کنیم و جایگاه واقعی فجر سپاسی را که لیگ برتر است، به دست بیاوریم.

این بازیکن در مورد جنجال‌های دیدار برگزار نشده با ملاثانی توضیح داد: همچنان منتظر رای کمیته استیناف هستیم. امیدواریم که هرچه حق است، همان بشود.

دروازه‌بان فجر با اشاره به مشکلات این تیم گفت: در خیلی از باشگاه‌ها مشکل مالی پیش می‌آید اما در هر صورت ما با تمام وجود برای قهرمانی و صعود تلاش می‌کنیم. آن سالی که فجر در لیگ برتر بود، بازی‌هایشان را می‌دیدم خوب بازی می‌کردند ولی بدشانسی آوردند. امسال با صعود به لیگ برتر همه چیز درست می‌شود.

غلام زاده در پایان گفت: یک تشکر ویژه می‌کنم از کادرفنی تیم مخصوصا آقای رجب زاده و آقای ریاستی که به من اعتماد کردند و من هم خدا را شکر توانستم جواب اعتمادشان را تا اینجا بدهم.

دیگر خبرها

  • گلر فجرسپاسی: امیدوارم به لیگ برتر صعود کنیم
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • عکس‌| اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار!
  • اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار! + عکس
  • تلاش رونالدو برای رسیدن به رکورد بازیکن مراکشی
  • نکونام: می دانیم کجای کار هستیم و چه می خواهیم
  • مسی بازیکن ماه لیگ آمریکا شد
  • ۱۰ گل و پاس گل: مسی بازیکن ماه ام‌ال‌اس شد
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد