Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پایان وضعیت قرمز در ارتباطات شهر پلدختر و برگشتن شرایط ارتباطات استان لرستان به وضعیت عادی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد جواد آذری جهرمی در صفحه اینستاگرام خود ضمن تشکر از مردم لرستان و به ویژه پلدختر از حضور خود برای بررسی آخرین وضعیت ارتباطات استان خوزستان در این استان خبر داد و افزود: مدیر کل مدیریت بحران وزارت ارتباطات به نمایندگی در خرم آباد مستقر است و در ستاد بحران استان تا عادی شدن شرایط به سایر دستگاه ها یاری خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارائه خدمات رایگان به مردم تمدید و ادامه می یابد

به گزارش ایمنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، آذری جهرمی با بیان اینکه در منطقه سیل زده پلدختر بالن اینترنتی نیز نصب و نسل دوم و پیامک ها فعال شده است، گفت: فیبرنوری قدیمی از بین رفته که فیبرنوری  جدید جایگزین آن شده و نخستین سایت نسل چهار تلفن همراه نیز آغاز به کار کرده و بالن اینترنتی در پلدختر نصب و برنامه ریزی کوتاه مدت از سوی وزارت ارتباطات برای بازسازی تجهیزات از بین رفته در نظر گرفته شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: اولویت ما ایجاد فعالیت بانکی است و پست بانک و بانک انصار فعال شده اند، با هماهنگی شرکت پارسیان ۵۰۰ دستگاه پوز برای تجارت الکترونیک به این مناطق ارسال شده است. خط تلفن جدید برای تماس های  اضطراری مانند: پلیس و نیروهای انتظامی، بیمارستان و اورژانس راه اندازی شده است.

وزیر ارتباطات با اعلام اینکه ارائه خدمات رایگان به مردم تمدید و ادامه می یابد، خاطرنشان کرد: وضعیت ارتباطات در پلدختر عادی شده و ظرفیت آن تا چهار برابر افرایش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه حجم تخریب های صورت گرفته غیرقابل باور است، خاطرنشان کرد: روز گذشته به صورت تصادفی از برخی مناطق آسیب دیده بازدید کردیم اگرچه گلایه هایی بود اما مردم برخورد خوبی داشتند.

وی گفت: خسارت سیل‌های اخیر به سیستم ارتباطی کشور حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان و به پلدختر حدود ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیاردتومان برآورد می شود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پلدختر خسارت سيل زده لرستان مخابرات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۳۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اداره اقتصاد درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: براساس دستوالعمل ارائه خدمات ارائه خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال و ابلاغیه وزارت بهداشت در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت همه خدمات بستری و سرپایی کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی دانشگاهی و بیمارستان‌های دولتی موظف به ارائه کلیه خدمات بستری رایگان هستند.

دکتر طباطبایی افزود: وزیر بهداشت اسفند سال گذشته از خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال خبرداد که این طرح در استان از اول اردیبهشت به طور کام در حال اجرا است.

او گفت: در اجرای این طرح بیمارستان‌های دولتی موظفند این خدمات را ارائه دهند و هیچ گونه دریافتی از از بیماران زیر هفت سال نداشته باشند.

به گفته طباطبایی دارندگان بیمه پایه مشمول این طرح هستند و چنانچه بیماری فاقد بیمه پایه باشد، می‌تواند با مراجعه به سازمان بیمه سلامت برای بیمه خود اقدام کند و از مزایای این طرح بهره‌مند شود.

والدین کودکان زیر هفت در صورت مشاهده تخلف در روند اجرای این طرح می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت موضوع را در میان بگذارند. 

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • الزام دارندگان پروانۀ دفاتر پیشخوان خدمات دولت به دریافت شناسه یکتا
  • تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
  • قرمز‌ها دل نگران خروج ستاره‌ها در دوران «پسا کلوپ»؛ آیا محمد صلاح و فان دایک از لیورپول می‌روند؟
  • ارائه خدمات جهادی موجب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود