Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، جرج لیکنز سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از پیروزی یک بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازی سپاهان را نگاه می‌کردم، چون نتیجه آن بازی برای ما مهم بود. فکر می‌کنم امروز سه امتیاز مهمی را به دست آوردیم. همان‌طور که گفته بودم بازی مهمی پیش رو داشتیم و همان چیزی که پیش‌بینی می‌کردیم، اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم حریف تلاش کرد روی دروازه ما پرس کند و روی همین اتفاق هم موقعیت‌هایی ایجاد کرد، اما خط دفاع ما عملکرد خوبی از خود نشان داد. در ادامه به گل رسیدیم و از بازیکنانم به دلیل تلاش‌شان تشکر می‌کنم.

او افزود: فشار زیادی روی بازیکنان ما بود، به همین خاطر سعی می‌کنیم فردا ریکاوری خوبی داشته باشیم. همین جا از هواداران‌مان هم بابت حمایت‌شان تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم تراکتور در ادامه افزود ما تنها با ۱۱ بازیکن بازی نمی‌کنیم، بلکه با ۱۸ یا ۲۰ بازیکن بازی می‌کنیم. همان‌طور که می‌دانید از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. امروز هم با توجه به اتفاقاتی که در زمین افتاد موسوی به زمین آمد و از عملکردش راضی هستیم. همچنین با توجه به غیبت سوگیتا به انصاری بازی دادیم و دیدید که او هم عملکرد خوبی داشت.

لیکنز در مورد اینکه چه تدابیری برای بازی‌های آینده و افزایش تعداد گل‌های تیمش دارد، گفت: من فکر می‌کنم در حال حاضر تیم ما بیشترین گل زده را در لیگ دارد. تفاضل گل‌مان هم از پرسپولیس بهتر است. سپاهان هم امروز مساوی کرد و ما در خط حمله بهتر از این تیم عمل کرده‌ایم. ما به دور دست‌ها خیلی نگاه نمی‌کنیم. شاید خیلی‌ها بگویند حساسیت بازی‌های پایانی زیاد است، اما ما بازی به بازی پیش می‌رویم.

او ادامه داد: بازیکنان ما تلاش زیادی انجام دادند. درست است اشتباهاتی داشتیم، اما تلاش زیادی کردیم. امروز یک بر صفر بردیم، اما شانس‌های زیادی برای افزایش گل‌مان داشتیم. در نیمه دوم فشار و استرس به تیم ما وارد می‌شود که باید آن را کنترل کنیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که گل زده خود را حفظ کردند و توانستیم به پیروزی برسیم. من به کیفیت بازیکنانم آگاه هستم و سعی می‌کنم از آن‌ها استفاده کنم.

بیشتر بخوانید: تراکتورسازی یک - صنعت‌نفت‌آبادان صفر/ شاگردان لیکنز همچنان در کورس قهرمانی 

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۳۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی امروز موفق شد با گل‌های یوشکو گواردیول و ارلینگ هالند مقابل ناتینگهام فارست به پیروزی ۲-۰ برسد. ستاره نروژی خط حمله سیتیزن‌ها پس از مصدومیت کوتاه به ترکیب تیمش بازگشت و توانست گل دوم را به ثمر برساند.

حالا منچستر سیتی با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال فقط یک امتیاز کمتر دارد و در موقعیت فوق‌العاده‌ای برای قهرمانی قرار گرفته است. آنها در دیدار بعدی روز شنبه هفته آینده به مصاف ولورهمپتون خواهند رفت.

هالند در مصاحبه با اسکای اسپورت پس از پایان بازی در مورد حس و حالش بعد از بازگشت به ترکیب، پیروزی امشب و برنامه‌های سیتی برای بازی‌های بعدی صحبت کرد.

او گفت:«یک برد مهم، در حال حاضر این مهمترین چیز است. مهم نیست چگونه این کار را انجام دهیم، مهم برنده شدن و گرفتن سه امتیاز است، و بله، بازگشت به ترکیب خوب است و حس خوبی دارد.»

او درباره عملکرد سیتی در این بازی گفت:«ما می‌دانیم که آنها در کجای جدول هستند، بنابراین می‌دانستیم که بازی امروز یک جنگ خواهد بود. زمین خوبی برای بازی نبود اما ما نمی‌توانیم در مورد این چیزها شکایت کنیم.»

او سوس درباره برنامه سیتی تا بازی با ولوز گفت:«از همین امشب به بازی بعدی فکر می‌کنیم. سه امتیاز را گرفتیم، دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم.»

دیگر خبرها

  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم