Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل امور عشایر استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، از امداد رسانی به عشایر در محاصره سیلاب خبر داد و گفت: امروز ۵ دستگاه  ماشین آلات  شامل ۶۰ بسته پک ۷۲ ساعته در اختیار آنان قرار گرفت.


وی با اشاره به همکاری راه و شهرسازی در این  اقدام گفت: این اداره در مسیری که همراه اکیپ امور عشایر بودند  به بازگشایی  مسیرها  اقدام کردند و محل اسکان انان نیز تسطیح گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



احمدی بیان کرد: هلال احمر و فرماندار جوانرود نیز از محل اسکان عشایر بازدید کردند و قرار است در مراحل بعدی در روزهای آینده آرد و مایحتاج ضروری  و سیلندرهای گاز در اختیار انان قرار دهند.

وی افزود: هم چنین نایلون به مقدار زیادی  جهت استفاده  عشایر در میان آنان در منطقه جوانرود توزیع شد تا با توجه به باران های احتمالی آب به داخل چادرها نفوذ پیدا نکند.

احمدی بیان کرد: در قبل و حین و بعد از سیل نیز به لطف خدا مشکلی از نظر آبرسانی نداشتیم و ۳۰ دستگاه تانکر کار توزیع آب به عشایر عزیز انجام می‌دهند.



وی با بیان اینکه این عشایر در منطقه کلور شهرستان جوانرود مستقر هستند گفت: اقلام ضروری شامل برنج روغن  کنسرو ماکارونی رب گوجه کنسرو مواد بهداشتی  در اختیار انان قرار گرفت.


انتهای پیام/ز

 

۳۰ دستگاه تانکر کار توزیع آب به عشایر انجام می دهند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۳۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت : تولیدکنندگان فعال در بخش بسته بندی محصولات کشاورزی ، باید برای به روز کردن نوع خدمات خود تلاش کنند.

شهرزاد افزود: بسته بندی میوه از موضوعات مورد توجه در کشور چین، و یکی از مشکلات ما در کشور ، بویژه در هرمزگان است که به شدت به آن روبرو هستیم.

وی گفت : واحدهای صنعتی فعال استان در زمینه تولید سبدهای بسته بندی، توانمندی ارائه این شکل و نوع از بسته بندی را در هرمزگان دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: از شیوه حمل و نقل ویژه میوه و تره بار این محل بازدید شد و می توانیم این روش را به عنوان یک الگو در استان اجرا کنیم.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این بازدید گفت: واحدهای سبدسازی و یونولیت سازی استان که در بازدید امروز ما را همراهی کرده بودند از نحوه بسته بندی میوه و تره بار ایده گرفتند.

قاسمی افزود : هرمزگان بعنوان استان مرزی، می تواند با اصلاحاتی در امر بسته بندی ویژه میوه و تره بار، به نتایج مطلوبی در امر صادرات غیرنفتی استان دست یابد. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه دهم اردیبهشت
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه