Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا امروز جمعه اعلام کرد مانند سال های گذشته در ضیافت شام سالانه انجمن خبرنگاران کاخ سفید شرکت نمی‌کند.

وی این مراسم را به شدت منفی توصیف کرد. این سومین سال متوالی است که رئیس جمهور آمریکا در این ضیافت شام که در تاریخ 27 آوریل در هتل واشنگتن برگزار می شود، شرکت نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ همواره روابط پر فراز و نشیبی با خبرنگاران کاخ سفید داشته و اغلب آنها را به جانبداری متهم می کند. وی در گفتگو با خبرنگاران گفت به جای شرکت در این مراسم یک تجمع سیاسی برگزار خواهد کرد.

ترامپ تاکید کرد: «من می خواهم یک تجمع برگزار کنم چراکه ضیافت شام خیلی خسته کننده و خیلی منفی است و ما این تجمع را به شکلی مثبت برگزار می کنیم.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۳۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

داود موسویان با بیان اینکه این آزمون در پنج حوزه امتحانی در شهر‌های یاسوج، دوگنبدان و دهدشت برگزار شد، گفت: از این تعداد شرکت کننده ۷ هزار و ۹۱۰ نفر آقا و ۳ هزار و ۲۴۱ نفر خانم هستند.  

وی با اشاره به برگزاری هر چه با کیفیت‌تر این آزمون گفت: اولین بار است که این آزمون با این حجم شرکت کننده به صورت مطلوب در استان برگزار می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو
  • کاهش فروش آیفون در چین همزمان با شدیدترین افت درآمد سالانه اپل
  • رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون پرورش استخدامی آموزش و پرورش
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • ۱۰ هنرمند فعال نمایش عروسکی تقدیر می‌شوند