Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید موسی بقائی نژاد، مسئول موکب قافله عاشقی (اربعین) شهرستان رودبار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رودبار اظهار کرد: در راستای لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و دستور فرمانده دلیر سپاه اسلام سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، جهت یاری‌رساندن به هم‌وطنان مناطق سیل‌زده شمال و غرب کشور موکب مردمی قافله عاشقی، اربعین مستقر در لوشان در نظر دارد جهت یاری‌رساندن به هم‌وطنان در روستاهای سیل‌زده لرستان اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی و ارسال مستقیم به منطقه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نیازمندی‌های سیل‌زدگان افزود: پتو، زیرانداز (موکت یا فرش)، البسه گرم در سایزهای مختلف، مواد غذایی، انواع کنسرو و تن ماهی، مواد غذایی خشک (مانند برنج، ماکارونی، روغن، رب، قند، چای، نمک) ، نان بسته‌بندی، انواع حبوبات (مانند عدس و لوبیا چیتی و..)، آب‌معدنی، شیر خشک، پوشک در سایزهای مختلف، نوار بهداشتی و دستمال‌کاغذی، وسایل ساده جهت پخت غذا (مانند قابلمه، ماهیتابه، بشقاب، کاسه، قاشق و چنگال و..) ، وسایل گرمایشی (بخاری  و پخت پز گازی و نفتی)، یخچال، چراغ‌قوه و انواع وسایل کمک توان‌بخشی (مانند ویلچر و عصا) و وجوهات نقدی جهت ساخت‌وساز و ... ازجمله نیازمندی‌های مناطق سیل‌زده است.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان
  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان
  • روایتی از هنرآفرینی هنرمندان نصف‌جهان در قطب عاشقی عالم، «کعبه»
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • افت شدید فشار آب شهرستان رودبار، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان