Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پذیرش شرکت بورس اوراق بهادار تهران با اشاره به احتمال عرضه پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس در فرابورس، دلایل عدم عرضه پتروشیمی نوری را تشریح و از عرضه این شرکت در سال جاری در صورت تمایل سهامدار عمده خبر داد.

اسماعیل درگاهی در گفت و گو با خبرنگار بورس تابناک در خصوص دلایل عدم عرضه پتروشیمی نوری گفت: گزارش های شش ماهه این ناشر کمی دیر هنگام آماده شد و با توجه به ملاحظات بورس و مقطع پایان سال سهامدار عمده تمایلی به عرضه اولیه در روزهای پایانی نداشت و این عرضه را به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص پتروشیمی بندر امام و بوعلی نیز گفت: فرایند ورود بندر امام و بوعلی به بورس انجام شده و سال 98 جزو عرضه های بورس تهران خواهند بود ولی در نهایت سهامدار عمده  تصمیم گیر نهایی در این خصوص است.درگاهی در خصوص پالایشگاه ستاره خلیج فارس نیز گفت: صحبت های اولیه برای آماده شدن مقدمات عرضه این این پالایشگاه انجام شد ولی در نهایت با توجه به برخی مسایل، احتمال عرضه آن در فرابورس وجود دارد.

شایان ذکر است هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس«فارس» سهامدار عمده پتروشیمی بندر امام با 69.27 درصد و پتروشیمی بوعلی سینا با 70 درصد مالکیت بوده و سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین«تاپیکو»نیز با 49 درصد مالک پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: بورس پالایشگاه ستاره خلیج فارس پتروشیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۴۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج‌فارس»

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، عبدالعلی علی عسکری با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی تصریح کرد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سود ده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و انشاالله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

کد خبر 6092166

دیگر خبرها

  • واکنش منفی وزارت ورزش نسبت به تغییر نام استقلال؛ این موارد باید رسما به ما اعلام شود!
  • نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر یافت
  • تغییر نام استقلال تهران به استقلال خلیج‌فارس
  • رسمی| نام تیم استقلال به «استقلال خلیج فارس» تغییر کرد
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج‌فارس»
  • آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی
  • کگهر سهامدار حقوقی جدید کگل!
  • عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس