Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-05-03@16:04:32 GMT

خروجی سد کرخه برابر با میزان ورودی است

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۴۹۴۳

خروجی سد کرخه برابر با میزان ورودی است

مدیرعامل سد و نیروگاه کرخه گفت: در حال حاضر میزان خروجی از این سد ۲ هزار و ۳۲۶ مترمکعب است.

«محمدرضا یزدانی» روز جمعه، با بیان اینکه میزان خروجی از سد برابر با میزان ورودی است، افزود: به منظور مدیریت مخزن، به همان میزان ورودی به سد، خروجی آب صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به تراز مخزن و حجم کم ذخیره سازی مجبور به رهاسازی آب هستیم تا بتوانیم سیلاب هایی که در پایان فروردین و اردیبهشت شکل می‌گیرد را مهار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل سد و نیروگاه کرخه حجم مخزن این سد در تراز نرمال را ۲۲۰ متر از سطح دریا و ۵ میلیارد مترمکعب دانست و افزود: در حال حاضر میزان حجم مخزن به ۶ میلیارد و ۷۰ میلیون مترمکعب رسیده و  تراز کنونی آن ۲۲۵ متر از سطح دریاست.

مدیرعامل سد و نیروگاه کرخه، همکاری ساکنان پایین دست در رعایت موارد ایمنی و توجه به هشدارهای ارائه شده از سوی سازمان آب و برق خوزستان را خواستار شد.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۴۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک مرمت شد

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف زمانی اصل ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: شکستگی در سیل بند دایک کرخه واقع در جاده دهلران منجر به طغیان آب و وارد شدن آب به داخل مزارع شده که با تلاش نیروهای عملیاتی و دستگاه‌های امدادی این سیل بند مرمت و اصلاح شد.

وی با اشاره به بارش‌های شدید در شهرستان اندیمشک اظهار کرد: با بسیج امکانات و اقداماتی که از قبل فراهم شده بود، مشکل آب‌گرفتگی در این شهرستان به سرعت برطرف شد.

فرماندار اندیمشک بیان کرد: تمامی محورهای این شهرستان از جمله مسیرهای روستایی و عشایری باز است.

کد خبر 6095689

دیگر خبرها

  • سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک مرمت شد
  • میزان صادرات نفت اعلام شد/ تراز تجاری ایران در این وضعیت است
  • افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • کاهش ۲ درصدی حجم مخازن سد‌های لرستان
  • کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه از ۵۰ میلیون مترمکعب فراتر رفت
  • انتقال ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته
  • ورودی آب به سد زاوین کلات بیش از سه برابر شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • ایجاد ۵ هزار مترمکعب ظرفیت مخازن آب در طرح جهاد آبرسانی به روستا‌های کردستان