Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@22:16:04 GMT

چرا "خجالت نکش" در پخش تلویزیونی سانسور شد؟

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۴۹۶۹

چرا 'خجالت نکش' در پخش تلویزیونی سانسور شد؟

رضا مقصودی با اشاره به برخی سکانس‌های حذف شده از فیلمش از جمله سخنرانی احمدی‌نژاد درباره‌ی لزوم فرزند آوری تصریح کرد: ممیزان تلویزیون نگران چه چیزی هستند؟! قطعاً نگران حرکت‌های مردمی، فرهنگ و مردم این سرزمین نیستند؟! چون نسخه‌ی اصلی این فیلم در حال پخش است و هیچ اتفاقی هم نیفتاده است. آن‌ها (ممیزان) نگران یک عده خاص هستند بنابراین دغدغه‌ی مردم را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کارگردان "خجالت نکش" با بیان اینکه "مطرح کردن این گلایه‌ها بیشتر به نق زدن شبیه شده است" خاطرنشان کرد:، چون اثری ندارد، اما ما آن را مطرح می‌کنیم تا شاید گوش شنوایی وجود داشته باشد.

مقصودی در پایان گفت: صدا و سیما اموال عده‌ی خاصی شده است و اگر رسانه‌ی مردمی بود قطعاً مفیدتر می‌بود.

فیلم سینمایی «خجالت نکش» که بازیگران اصلی آن شبنم مقدمی و احمد مهران فر هستند، داستان زندگی زن و شوهری را روایت می‌کند که با داشتن پسر و عروس، در سن میانسالی بچه‌دار می‌شوند. این اتفاق در روستایی کوچک می‌افتد که هیچ چیز از دید اهالی پنهان نمی‌ماند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: خجالت نکش فیلم سینمایی سانسور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۴۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان صدا و سیما، پیمان جبلی در آخرین شب ضبط برنامه تلویزیونی «برمودا» شبکه نسیم با میزبانی از امیر دریادار سیاری، در جمع عوامل این برنامه حضور یافت و با بیان اینکه این برنامه با پشتیبانی یک اتاق فکر قوی طراحی شده است، گفت: برمودا در زیست‌بوم رسانه‌ای متنوع و رقابتی کنونی توانسته توفیق بزرگی را رقم بزند و تبدیل به اعتبار، نماد و یکی از ویژندهای سیما و شبکه نسیم شود.

وی افزود: موفقیت برنامه، مسئولیت تیم تولید را سنگین‌تر می‌کند تا در فصل‌های بعد به توقعات و انتظارات مخاطبانش که بالاتر رفته، پاسخ دهند و با ریل‌گذاری درستی که انجام شده، محتوای مدنظر را به افکار عمومی منتقل کنند.

جبلی با بیان اینکه برمودا، قابلیت ساخت فصل‌های متعددی خواهد داشت که با اتکا به اتاق فکری قوی می‌تواند بدرخشد، گفت: این نکته را نیز باید مورد توجه قرار داد که برنامه نباید روی دور تکرار بیفتد و این رویش و زایش باید تداوم داشته باشد.

وی تحول رویکردی و بسط دامنه‌ساز و کارهای تولیدی مبتنی بر راهبردهای دوره جدید مدیریتی را ازجمله ویژگی‌های ساخت این مجموعه برشمرد و با تأکید بر محوریت محتوا در شاکله برنامه‌هایی چون برمودا، تصریح کرد که تحول محتوایی غایت همه تحول‌هاست و ضرورت دارد دست‌اندرکاران این برنامه و برنامه‌های مشابه آن به این موضوع توجه خاص داشته باشند و بدان اهتمام ورزند.

جبلی در خاتمه افزود: باید از ظرفیت‌های به‌وجودآمده به موقع و بجا استفاده کرد و «برمودا» را که روی‌هم‌رفته کار خوبی است، در مسیر پیشرفت یاری کرد.

کد خبر 849624 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم پيمان جبلى - رئيس صدا و سيما تلویزیون - برنامه تلویزیونی تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • شعرخوانی با سانسور به سبک پیمان یوسفی! / فیلم
  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • (ویدئو) سانسور‌های عجیبِ صدا و سیما؛از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر
  • خجالت بکشید!
  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود
  • بازیگر اخراجی‌ها کارگردان شد
  • آب چاه بخورید ولی آب معدنی نخورید |‌حرف های جنجالی مدیر آزمایشگاه در تلویزیون | ویدئو
  • ببینید | سه مجموعه تلویزیونی جدید میهمان سیما
  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی