Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-01@04:48:31 GMT

تناقض به سبک شفر/ فاجعه منشا تا کی ادامه دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۵۶۶۴

به گزارش پارس نیوز، 

منشا که سوژه اصلی داربی تهران بود، در آن مسابقه نمایش ناامیدکننده‌‎ای ارایه داد و تقریبا همه دوئل‌های هوایی را باخت. این بازیکن یک موقعیت خوب هم داشت که چون می‌خواست خودش را به برانکو نشان بدهد، از پاس دادن به ایسما پرهیز کرد و ضربه خودخواهانه‌اش تنها آسمان را شکافت. وضعیت برای منشا مقابل سایپا بدتر هم شد و حالا دیگر اثری از دوندگی و جنگندگی موثر او در زمین بازی هم دیده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب است که در پایان این مسابقه وقتی از شفر پرسیدند روح‌الله باقری کجاست، گفت: «او بازی نمی‌کند، چون در اردوی بین دو نیم‌فصل کنار ما نبود.» اما مگر همین منشا بین دو نیم‌فصل کنارتان بود؟ پس چرا همه بازی‌ها فیکس است و کامل هم بازی می‌کند، بدون اینکه اثر چندانی داشته باشد؟ همه آدم‌ها گاهی خطا می‌کنند، اما بدتر از خود اشتباه، اصرار به اشتباه است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سایپا زمین بازی استقلال بازی پرسپولیس زمین سایپا پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۵۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی در بازی با شمس‌آذر از سه بازیکن جوان خود برای تغییر روند بازی استفاده کرد و سعی داشت با استفاده از انگیزه و دوندگی بالا شرایط را به سود تیم‌اش تغییر دهد.

بازیکنان شمس‌آذر با انتقال سریع توپ و دوندگی بالایی که داشتند جریان مسابقه را در کنترل خود نگه داشته بودند و کار برای بازیکنان پیکان سخت شده بود و رضا عنایتی 3 بازیکن جوان خود را به ترکیب فرستاد و تا حدودی جریان مسابقه تحت تاثیر قرار گرفت.

علی‌اصغر صادقی بازیکنی که در نیم فصل به جمع بازیکنان پیکان اضافه شد اولین تعویض این تیم در خط هافبک بود، این بازیکن در تیم ملی امید زیر نظر رضا عنایتی بازی می‌کرد از تیم مس‌رفسنجان به پیکان منتقل شد و در نیم فصل دوم 2 بار در ترکیب اصلی و 3 بازی به‌عنوان جانشین بازی کرده است.

ابوالفضل زمانی همزمان با صادقی به میدان آمد و با دوندگی بالایی که داشت در روند مسابقه تاثیرگذار بود، زمانی در دقایق پایانی مسابقه جای خود را به ابراهیم صالحی بازیکن باتجربه پیکان داد تا پس از 40 دقیقه حضور از زمین بازی خارج شود.

سومین تعویض رضا عنایتی استفاده از آرش هاشمی در خط حمله بود که این بازیکن می‌توانست تعویض طلایی پیکان باشد و فرصت طلایی را در دقیقه 83 مسابقه از دست داد.

عکس: امیر گلریز

دیگر خبرها

  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!
  • کیم مین جائه، نه فرانتس بکن باوئر!
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • عدو شود سبب خیر؛ این تیم بدون مسابقه قهرمان لیگ شد
  • نامه رهبر انقلاب به دانشجویان منشا تحولات عظیم اروپا و آمریکا شد
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس