Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- استاندار خوزستان گفت: بنا بر احتیاط و به لحاظ جوانب پیشگیرانه، دستور تخلیه سه شهرستان سوسنگرد، بستان و هویزه در استان خوزستان، صادر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، غلامرضا شریعتی صبح امروز شنبه ۱۷ فروردین طی مصاحبه ای تلویزیونی، اعلام کرد: بنا بر احتیاط و به لحاظ جوانب پیشگیرانه، دستور تخلیه سه شهرستان سوسنگرد، بستان و هویزه در استان خوزستان، صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان تصریح کرد: البته تاکید ما این بود که فقط زنان و پیران این شهرستان ها به تخلیه شهر بپردازند و جوانان این شهرستان ها برای کمک برای مهار سیلاب احتمالی در شهر بمانند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شریعتی استاندار خوزستان سیل سوسنگرد هویزه بستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۵۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار هواشناسی سطح زرد؛ هوای خراسان جنوبی دوباره بارانی می‌شود

هواشناسی خراسان جنوبی برای آخر هفته هشدار سطح زرد صادر کرد.

فاطمه زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به نفوذ توده هوای ناپایدار جوی از امروز، سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت تا پنجشنبه بیستم اردیبهشت در سطح استان خراسان جنوبی هشدار زرد صادر می‌شود.

وی افزود: وزش باد، گردوخاک، رگبار و رعدوبرق، جاری شدن رواناب و آب‌گرفتگی معابر، برخورد صاعقه در مناطق کوهستانی و کوهپایه‌ای در این مدت پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مسئول هواشناسی خراسان‌جنوبی ادامه داد: منطقه اثر این توده ناپایدار در شهرهای سرایان، قائنات، طبس، فردوس، بشرویه، حاجی‌آباد زیرکوه، سربیشه، درمیان، نهبندان و بیرجند است، از این رو توصیه می‌شود از صعود به مناطق کوهستانی، اتراق در مسیرهای رودخانه‌ای، سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و کشاورزان و دامداران برای محافظت از محصولات باغی و دام خود اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر 751436

دیگر خبرها

  • صدور هشدار هواشناسی سطح زرد؛ هوای خراسان جنوبی دوباره بارانی می‌شود
  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • واکنش حماس به دستور تخلیه رفح
  • عضو حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است
  • ابراهیم رئیسی یک دستور جدید صادر کرد +جزئیات
  • دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه شرق رفح
  • روز ۲۱۳ طوفان‌الاقصی|دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه رفح
  • قانون جدید صدور حکم تخلیه مستاجر سال ۱۴۰۳
  • سیلاب‌های خوزستان با مدیریت سدها مهار شد/ ذخیره سدها به 81 درصد رسید