Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ بنیاد مسکن استان مرکزی با اعزام ۴ تیم ۳ نفره کارشناسی جهت ارزیابی خسارات سیل وهمچنین اعزام ۱۶ دستگاه ماشین آلات سنگین به همراه راننده به کمک مردم سیل زده استان شتافت.

همچنین جافر روابط عمومی راهداری استان مرکزی  در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: با ابلاغ معاون وزیر و رییس سازمان راهداری کشور کاروان حمایتی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با همراهی مدیر کل این اداره و ۱۱ دستگاه سنگین   و ۵ دستگاه ماشین سبک راهداری و ۲۰ راهدار در ازنا و الیگودرز مستقر و مشغول  بازگشایی و رفع انسداد محور‌های این ۲ شهرستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبد‌الهاشم حسن‌نیا رییس سازمان راهداری کشور در نامه‌ای خطاب به مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی به راهداری استان مرکزی ماموریت داده است تا با بکارگیری امکانات در اختیار این اداره کل با قید فوریت نسبت به استقرار یکی از معاونان ذیربط و عوامل کارشناسی، ماشین‌آلات و امکانات مورد نیاز در شهرستان ازنا جهت بازگشایی و ترمیم راه‌ها به منظور ایجاد مجدد تردد‌های ایمن اقدام کند.

همچنین براساس اعلام نیاز نیرو‌های امدادی جهت خدمت رسانی در مناطق سیل زده لرستان به کارگر ساده و فنی، نانوا و آشپز نیاز است.

انتهای پیام / ج 

اعزام تیم‌های امدادی راهداری استان مرکزی به لرستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امدادرسانی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۵۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد

ایسنا/لرستان مدیرکل دفتر امور شهری استانداری لرستان گفت: شهردار نمونه براساس دستورالعمل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

عنایت میرزایی به تجلیل از شهرداران نمونه استان در آیین گرامی‌داشت شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره و اظهار کرد: انتخاب شهردار برتر بر اساس دستورالعمل ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور و در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به این دستورالعمل تعداد شهرداران انتخابی بیش از یک شهرداری خواهد بود.

مدیرکل دفتر شهری استاندار گفت: با توجه به این دستور عمل در لرستان از ۷شهرداری تجلیل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع
  • ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران