Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - انديمشک - ايرنا - وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: سامانه هاي مخابراتي و اينترنتي چهار سد خوزستان شامل دز، کرخه، کارون سه و مسجد سليمان با توجه به نياز اين سدها تقويت مي شود.

به گزارش ايرنا، محمدجواد آذري جهرمي جمعه شب در بازديد از سد و نيروگاه دز در جمع کارکنان اين سد با قدرداني از کوشش هاي انجام شده براي مديريت و کنترل وضعيت سد دز افزود: بايد با تلاش جمعي و همدلي براي کنترل کامل شرايط گام برداريم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: وضعيت سيل خوزستان با مديريت خوب و همکاري وزارتخانه هاي مختلف به خوبي کنترل شده است.
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در اين بازديد وضعيت سد و نيروگاه دز را مورد بررسي قرار داد.
فرماندار انديمشک نيز با اشاره به تشکيل نشست هاي متعدد ستاد بحران به منظور مديريت آوردهاي بي سابقه در سدهاي اين شهرستان گفت: مهمترين دغدغه مسئولان محلي، تلاش براي کاهش و کنترل خسارت وارده به مردم بوده است.
وزير ارتباطات عصر جمعه وضعيت سد و نيروگاه کرخه را نيز بررسي کرد.
به گزارش ايرنا، افزايش کم سابقه آورد سدهاي کرخه و دز موجب افزايش خروجي اين 2 سد و در نهايت طغيان اين 2 رودخانه و آبگرفتگي مناطق حاشيه اي در پايين دست شد.
بيش از 100 روستا در استان خوزستان تاکنون تخليه شده اند و وضعيت اضطراري در اين استان اعلام شده است.
7281/3022/6064
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۶۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آورد آب سد دز خوزستان در حد سیلاب نیست

به گزارش خبرنگار مهر، عباس صدریان فر صبح امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: دریچه‌های سد دز برای رهاسازی آب در حد ایمن باز هستند و آب اضافه در حد سیلاب نیست و با توجه به ظرفیت سد مشکل خاصی وجود ندارد.

وی در ادامه نقطه بحرانی بارندگی اخیر را سد دز عنوان کرد و افزود: ورودی سد دز حدود ۲ هزار متر مکعب بر ثانیه بود، بنابراین خروجی سد را از روزهای قبل به حدود ۵۰۰ مترمکعب بر ثانیه رساندیم تا بتوانیم ظرفیتی حدود ۶۵ میلیون مترمکعب را ایجاد کنیم.

صدریان فر اظهار کرد: وضعیت مدیریت شده و حوضه‌های پایین‌دست در حال فروکش کردن هستند و احتمال دارد خروجی سد دز را در ساعت‌های آتی بیشتر کنیم.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به اینکه هم اکنون مخازن سدهای استان ۸۱ درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: این میزان در سدهای زنجیره‌ای کارون ۹۱ و سد دز ۱۰۰ درصد است.

کد خبر 6096304

دیگر خبرها

  • سیلاب‌های خوزستان با مدیریت سدها مهار شد/ ذخیره سدها به 81 درصد رسید
  • انتقال آب از سد دز به سد کرخه در بارندگی اخیر
  • ۸۱ درصد مخازن سدهای خوزستان پر شد/ آخرین وضعیت سد دز
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • آورد آب سد دز خوزستان در حد سیلاب نیست
  • ظرفیت سد دز تکمیل شد
  • آخرین خبرها از وضعیت سدهای خوزستان؛ سد دز پر شد
  • سد دز پر شد/ وضعیت سدهای خوزستان چگونه است؟
  • ظرفیت سد دز تکمیل شد/ احتمال افزایش خروجی سد دز
  • تقویت سامانه بارشی در خوزستان