Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، «جو بایدن»، معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا روز گذشته (جمعه) در واکنش به اتهامات آزار جنسی که علیه او مطرح شده بود، اعلام کرد برای هیچ کدام از کار‌هایی که انجام داده است، متأسف نیست.

وی در این خصوص گفت: حقیقت این است که قبلا هم اعلام کردم اگر باعث شدم کسی احساس ناراحتی کند، واقعا حس بدی نسبت به آن دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرگز قصد چنین چیزی را نداشتم. من برای هیچ کدام از کارهایم متأسف نیستم. من برای هیچ کدام از کار‌هایی که کردم متأسف نیستم. من هرگز از روی عمد با هیچ مرد یا زنی با بی احترامی رفتار نکرده ام.

بایدن که هنوز به طور رسمی نامزدی خود برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ را اعلام نکرده است، در هفته‌های اخیر از سوی چند زن به آزار و اذیت جنسی متهم شده است.

نخستین بار «لوسی فلورس»، نامزد فرمانداری نوادا در سال ۲۰۱۴ جو بایدن را به آزار و اذیت جنسی متهم کرد. اتهامی که به سرعت بوسیله بایدن تکذیب شد. به دنبال آن «ایمی لپوس»، دستیار سابق جیم هیمس، عضو مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد در سال ۲۰۰۹ در جریان جمع آوری کمک‌های مالی برای حزب دموکرات، بایدن او را به نحو نامناسبی لمس کرده است. پس از آن هم چند زن دیگر بایدن را به آزار جنسی متهم کردند. این در حالی است که این مقام سابق آمریکایی همه این اتهامات را تکذیب کرده است.

با وجود اینکه نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد جو بایدن حامیان زیادی در میان حزب دموکرات دارد، ترامپ روز گذشته در حساب توییتر خود اعلام کرد بایدن را یک تهدید برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ نمی‌داند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۶۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهامات آمریکا علیه روسیه نفرت‌انگیز و بی‌اساس است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه در واشنگتن در واکنش به بهانه جدید دولت آمریکا برای اعمال تحریم‌های تازه علیه مسکو اعلام کرد که اتهامات آمریکا علیه روسیه مبنی بر استفاده از سلاح‌های شیمیایی در اوکراین نفرت‌انگیز و بی‌اساس است

دیروز چهارشنبه دولت آمریکا تحریم هایی را علیه نیروهای دفاع رادیویی، شیمیایی و بیولوژیکی نیروهای مسلح روسیه و همچنین تعدادی از موسسات، شرکت ها و مقامات آنها اعمال کرد.

وزارت امور خارجه آمریکا در توضیح اعمال این تحریم‌های جدید بدون ارائه سند و مدرکی اعلام کرد که «روسیه ظاهراً از ماده سمی کلروپیکرین در اوکراین استفاده کرده است»

به نوشته اسپوتنیک وزارت خارجه آمریکا همچنین از توجه به حقایق متعدد دربارهاستفاده از سلاح های شیمیایی توسط نیروهای مسلح اوکراین خودداری می کند.

کد خبر 6094882

دیگر خبرها

  • روضه| آزار و اذیت‌هایی که بر امام صادق(ع) روا داشتند+صوت
  • واکنش بایدن به خیزش دانشجویی
  • واکنش بایدن به خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی
  • واکنش بایدن به اعتراض دانشجویان حامی فلسطین
  • محرومیت دو ماهه تعلیقی ساندرو تونالی در پی اتهامات جدید شرط بندی
  • اتهامات آمریکا علیه روسیه نفرت‌انگیز و بی‌اساس است
  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن | می‌خواستم شوهر خوبی نصیبم شود اما این مرد...