Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@14:32:12 GMT

سد دفاعی رشید مظاهری مقابل سرخ‌های مدعی

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۶۳۶۱

به گزارش ایلنا، محمدرشید مظاهری دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان برابر سپیدرود موفق به ثبت کلین شیت شد.

تیم فوتبال ذوب آهن در طول تاریخ چهار بار به مصاف سپیدرود رفته است تاکنون موفق به کسب دو برد و دو تساوی شده و هیچ گاه مغلوب این تیم شمالی نشده است. نکته قابل توجه این دیدارها کلین شیت ذوب آهن در سه دیدار از چهار دیدار می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر چهار دیدار سبز پوشان با سپیدرود محمدرشید مظاهری درون دروازه ایستاد که با درخشش درون دروازه تنها یک بار دروازه‌اش را باز شده دید. دروازه‌بان جوان ذوبی ها با کلین شیت در دیدار این هفته برابر سرخپوشان شمال تعداد دقایق بسته ماندن دروازه خود برابر این تیم را به 284 دقیقه افزایش داد تا همچنان گل زدن به این گلر آرزوی مهاجمان سپیدرود باشد.

محمدرشید مظاهری در این فصل فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرد اما اجازه نداد تا آمار خوبش برابر تیم ریشه دار گیلانی خراب شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان رشید مظاهری سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۶۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، عثمان اندونگ مدافع تنومند و بلندقامت استقلال خوزستان که در نیم فصل به جمع شاگردان پورموسوی اضافه شد به یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان این تیم تبدیل شده و نقش تاثیرگذاری در ترکیب این تیم دارد.

اندونگ در بازی مقابل مقابل ملوان عملکرد نسبتا خوبی در خط دفاعی داشت و رهبری این تیم را در خط دفاعی برعهده داشت و در جریان مسابقه سعی داشت تا تمرکز بازیکنان را به جریان مسابقه معطوف کند و تحت تاثیر گل که در نیمه نخست خوردند قرار نگیرند.

او در ادامه مسابقه در دقیقه 60 مسابقه خط دفاعی را رها کرده بود و در محوطه جریمه ملوان حضور داشت و روی ارسال بلندی که انجام شد و در ریباند ضربه سری که به سمت دروازه ملوان رفت توانست بازی را به تساوی بکشد، اندونگ بعد از گلی که به ثمر رساند بازیکنان استقلال خوزستان را به سمت نیمه خودی و شروع سریع بازی تشویق کرد و باز هم قدرت رهبری خود را به رخ کشید.

ویدئو: 331595

اندونگ در بازی با صنعت نفت آبادان هم برای این تیم گلزنی کرد و خیلی زود استقلال را مقابل صنعت نفت پیش انداخت و این مسابقه با گلی که طالب ریکانی به ثمر رساند به تساوی کشیده شد، گل دقایق پایانی آسو رستم پیروزی را برای استقلال خوزستان به همراه آورد و در جشن پیروزی یک نفر بیشتر از بقیه حضور داشت و با سکوهای آبی ورزشگاه غدیر ارتباط برقرار کرد، عثمان اندونگ!


این بازیکن با تعصب و انگیزه خاصی در ترکیب آبی‌های خوزستان به میدان می‌رود و هواداران خوزستانی حساب ویژه‌ای روی او در پنج هفته پایانی لیگ برتر باز کردند و درخشش او در خط دفاعی می‌تواند بقای استقلال خوزستان در لیگ را تضمین کند.

دیگر خبرها

  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • مدعی جدید آقای گلی در اولین سال لیگ (عکس)
  • سورپرایز هفته، جوان 21 ساله (عکس)
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • اقرار مقام ارشد نظامی انگلیس به ضعف دفاعی این کشور در برابر حملات موشکی
  • کرمانی‌مقدم: بازی پرسپولیس و سپاهان خسته‌کننده و بی‌روح بود
  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی
  • فوتبالیستی که 90 دقیقه برای تراکتور دوید (عکس)