Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴عدنان غزی روز شنبه افزود: اردوگاه های موقت در الوان، آهودشت، میثم تمار، شهید درویشی، میگرن سه و یک اردوگاه در روستای سیدخلف برپا شده است.

وی اظهار داشت: تمام امکانات و ظرفیت های شهرستان شوش از جمله حضور عوامل انتظامی و نیروهای بسیج برای رسیدگی به مناطق سیل زده بسیج شده اند.

فرماندار شوش از ارسال چند دستگاه بولدورز، کامیون و لودر برای مقابله با سیل و جابجایی امکانات روستاهای در معرض آبگرفتگی بخش شاوور خبر داد و افزود: بسته های مواد غذایی، نان، کنسرو، آب معدنی و غذای گرم بین سیل زدگان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ترمیم سیل بندهای این شهرستان خبر داد و گفت: هر اقدامی که منجر به کاهش خسارت ناشی از سیلاب شود در دستور کار قرار گرفته و در این راستا ترمیم و مقاوم سازی سیل بندها با جدیت در حال انجام است.

فرماندار شهرستان شوش با اشاره به امدادرسانی هوایی با بالگرد به مناطق سیل زده افزود: دام روستاییان به محل های امن منتقل شده است.

وی به ساکنان روستاهای سیل زده اطمینان داد ستاد بحران شهرستان شوش با تمام توان در خدمت آنها است و تا زمان بازگشت شرایط به حالت عادی در کنار آنها خواهد بود.

رئیس ستاد بحران شهرستان شوش با اشاره به کمک های بهداشتی به مناطق سیل زده این شهرستان گفت: موضوع بهداشت و درمان ساکنان روستاهای سیل زده با قوت در حال انجام است و در این خصوص جای نگرانی نیست.

افزایش دبی رودخانه های کرخه و دز در 13 روز گذشته باعث تهدید و تخلیه حدود 70 روستای شهرستان شوش شده است.

 

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سیل زدن شهرستان حمیدیه کمک های بهداشتی سیل در خوزستان سیل شیراز سیل در آق قلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۶۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس اداره حفاظت محیط زیست سبزوار گفت: با آغاز فصل گرما و عدم بارش مناسب در منطقه حفاظت شده پروند، آبرسانی به این منطقه در سال جدید از سر گرفته شده است.

 محمدرضا بسملی افزود : بازدید از آبشخورها و منابع آبی حیات وحش مناطق حفاظت شده سبزوار و آبرسانی به آب انبارها به صورت منظم انجام می‌گیرد.

وی بیان کرد :  بیش از ۱۰۰ هزار لیتر ظرفیت آب انبارها و تانکرهای پلی اتیلنی ذخیره آب منطقه حفاظت شده پروند است که در فصل گرما به طور مرتب با یک دستگاه خودرو ایسوزو ۶ هزار لیتری مستقر در اداره محیط زیست سبزوار آبرسانی می شود.

بسملی افزود: همچنین یک منبع ذخیره آب ۲۰۰ هزار لیتری در این منطقه حفاظت شده در حال ساخت است که در صورت تامین اعتبار و تکمیل آن، با جمع آوری آب باران، ظرفیت آن بیش از ۲ برابر کل آب انبارهای منطقه بوده و دیگر نیازی به آبرسانی با تانکر به این منطقه نخواهد بود.

قوچ و میش، کل و بز، آهو، روباه، کاراکال، گربه وحشی، شغال، مار شاخدار، مار جعفری، بزمجه و پرندگانی نظیر بالابان، عقاب طلایی، کبک، باقرقره شکم سیاه و زاغ بور از گونه های شاخص جانوری در مناطق حفاظت‌شده پروند و "شیراحمد" شهرستان سبزوار هستند.

۲ منطقه حفاظت‌ شده شیراحمد و پروند در مجموع با گستره ۳۹ هزار هکتار و همچنین مناطق شکارممنوع "ریوند" و "کمرقلعه" با گستره ۱۰۸ هزار هکتار در محدوده شهرستان‌های سبزوار، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی قرار دارند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • اخطار به صاحبان خانه های خالی برای پرداخت مالیات
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • ۵۷۰ هزار اخطار مالیاتی به مالکان خانه‌های خالی ارسال شده است
  • آغاز آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • فیلم/ بمب عمل‌نکرده در منطقه‌ای مسکونی در اردوگاه النصیرات
  • عدالت آموزشی در مناطق شهری و روستایی گلستان مستقر شده است
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر