Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@17:03:39 GMT

بارش‌های نوروزی تهران خساراتی نداشت

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۶۷۳۱

بارش‌های نوروزی تهران خساراتی نداشت

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: بارندگی‌های نوروزی در تهران خساراتی را نداشته است. ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

احمد صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم  با اشاره به بارش بارندگی‌های ایام نوروز در شهر تهران اظهار کرد: در این ایام توانستیم با همکاری و مشارکت سایر بخش‌ها اقداماتی را در راستای عدم خسارت به ابنیه‌ها  و بزرگراه‌های شهر تهران انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تا امروز گزارشی از خسارت بارش بارندگی‌های نوروزی در شهر تهران گزارش نشده است گفت: شاید یک یا دو مورد فرونشست داشته باشیم که نمی‌توان به صورت جدی گفت که مربوط به بارندگی است.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به اینکه بارش باران در ایام نوروز مشکلی را تنها در شهر آفتاب ایجاد کرد گفت: به محض مشاهده این مشکلات اقدامات لازم در رفع آن انجام می‌شود.

اعزام سومین کاروان عملیاتی ـ امدادی شهرداری تهران به پلدختردومین کاروان امدادی -عملیاتی شهرداری تهران به مناطق سیل زده لرستان امروز عازم می‌شودحناچی: مشکلی بابت سیل در تهران نداریم/تمام عوامل شهرداری در آماده‌باش هستندافزایش آمادگی شهرداری تهران برای باران عصرگاهی

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۶۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت نشدن خسارت از بارندگی‌های اخیر در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد خانچی در گفتگو با خبر ۱۰:۴۵ دقیقه شبکه خوزستان افزود: با توجه به پیش بینی هوشناسی باران در استان اقدامات لازم از سوی دستگاه‌های مختلف انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان بارش‌ها در شهرستان اندیمشک بوده است،   افزود: تاکنون گزارشی از خسارت‌های احتمالی این بارش‌ها دریافت نشده است.

وی ادامه داد: همچنین تردد در مسیر‌های استان در حال انجام می‌باشد و تمامی محور‌های استان باز می‌باشد.

 

دیگر خبرها

  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • بیشترین بارش چهارمحال و بختیاری در اردل با ۱۸ میلیمتر به ثبت رسید
  • دریافت نشدن خسارت از بارندگی‌های اخیر در خوزستان
  • یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آبگرفتگی معابر کرمانشاه پای کارند
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • با بنده مشکل دارید، چرا باید شهر و شهرداری متضرر شود
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است