Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@02:26:14 GMT

ارسال کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۶۷۸۵

ارسال کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  احسان کریم پور، فرمانده سپاه اندیمشک گفت: کمک‌هایی توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج، کانون‌ها، اقشار و رده‌های مختلف سپاه ناحیه اندیمشک جمع آوری و این کمک‌ها در حال ارسال برای مردم سیل زده پل دختر است.

وی افزود: ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک به عنوان معین سپاه شوش دانیال در صورت درخواست و اعلام نظر سپاه حضرت ولیعصر (عج) آمادگی امدادرسانی به این شهرستان و تأمین نیاز‌های شهروندان را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریم پور بیان داشت: طی هماهنگی‌های به عمل آمده با سپاه پاسداران شهرستان پلدختر، فعلاً نیازی به حضور نیروی انسانی از شهرستان‌های اطراف نبوده و کمک‌هابه صورت ارسال مواد غذایی و نیاز‌های اولیه است سپاه شهرستان آمادگی اعزام نیرو و کمک‌های جهادی به شهرستان‌های سیل زده را دارد.

انتهای پیام/م

حمایت مردم اندیمشک از مناطق سیل زده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیلاب سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۶۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون عملیات سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان از برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در استان خبر داد.   کاظم یارمحمدی گفت:دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع)در مرحله استانی با حضور ۱۵ تیم برگزار شد.   وی افزود: این مسابقات در آیتم های تیراندازی،آمادگی جسمانی و میدان موانع به منظور ارتقاء سطح آمادگی جسمانی بسیجیان برگزار شد.   معاون عملیات سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان تصریح کرد: در پایان این رقابت ها  تیم های رومشکان، کوهدشت و دورود به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.    یارمحمدی گفت: تیم اول این مسابقات به مرحله کشوری راه یافت که خرداد ماه امسال به میزبانی استان فارس برگزار خواهد شد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عصبانیت کیهان از ارسال کمک‌های مردمی به حساب عبدالحمید
  • ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید کیهان را شاکی کرد /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • عصبانیت کیهان از ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم
  • سیل بند کرخه شکست
  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان
  • سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک مرمت شد
  • مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک
  • عملیات ترمیم سیل بند کرخه آغاز شد