Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@23:01:31 GMT

19.5 ميلي‌متر بارندگي در کرخنگان خاتم ثبت شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۷۰۶۴

19.5 ميلي‌متر بارندگي در کرخنگان خاتم ثبت شد

خبرگزاري آريا - يزد - ايرنا - کارشناس پيش‌بيني اداره کل هواشناسي يزد از 19.5 ميلي‌متر بارندگي طي24 ساعت گذشته در ايستگاه باران سنجي کرخنگان خاتم خبر داد و ميزان بارندگي اين مدت شهر يزد مرکز استان را نيم ميلي‌متر ذکر کرد.

محمدرضا شير غلامي روز شنبه در گفت‌وگو با ايرنا افزود: در اين مدت در ايستگاه‌هاي چنار ناز، بختياري ، مروست، هرات، بيداخويد ، کهدوئيه، علي آبادچهل گزي ، منشاد و شهر نير به ترتيب 13.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5، 11، سه، 1.3، 9، 6.پنج، هفت و 6 ميلي‌متر بارندگي گزارش شد.
وي اظهار داشت: همچنين در مدت ياد شده در دره زرشک و باز 8.5 ميلي‌متر، دره شير، طزرجان ، سلطانب سانيج و دستجرد هم 6 ميلي‌متر بارندگي به ثبت رسيد.
شير غلامي ميزان بارندگي در ايستگاه‌هاي ابرکوه ، فراغه ، اشکذر، هامانه، صدرآباد، ندوشن و ميبد را هم به ترتيب نيم، سه، يک‌دهم، پنج، 3.5، 1.4 و يک‌دهم ميلي‌متر ذکر کرد.
2088/ 2047/
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۷۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵.۷ میلی‌متر باران در لرستان بارید

بهروز مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به میزان بارندگی‌های لرستان تا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه امروز دوشنبه در قالب سامانه بارشی اخیر، اظهار داشت: میزان این بارش‌ها در خرم‌آباد چهار میلی‌متر، بروجرد ۹.۹ میلی‌متر، کوهدشت چهار میلی‌متر، پلدختر ۲.۴ میلی‌متر، دورود ۲.۱ میلی‌متر و الشتر ۱۷.۵ میلی‌متر بوده است.

وی میزان بارش‌ها در نورآباد را ۱۳.۴ میلی‌متر، رومشکان ۱۲.۴ میلی‌متر، چگنی ۳.۸ میلی‌متر، «ایمان آباد» ۱.۳ میلی‌متر، «سیلاخور» چهار میلی‌متر، «ریمله» ۱۲.۵ میلی‌متر و «شول آباد» ۳.۸ میلی‌متر اعلام کرد.

مدیرکل هواشناسی لرستان میانگین بارش‌ها تا این لحظه در استان را ۵.۷ میلی‌متر عنوان کرد.

کد خبر 6098092

دیگر خبرها

  • تداوم بارش باران تا روز جمعه در آذربایجان شرقی
  • خودروی مرسدس بنز کلاس E چه مشخصاتی دارد؟
  • خودرو مرسدس بنز کلاس E چه مشخصاتی دارد؟
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند
  • ۵.۷ میلی‌متر باران در لرستان بارید
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • سطح امید به زندگی در اروپا به ۸۱.۵ سال رسید