Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر کانادا نسبت به "مداخله روسیه در انتخابات پارلمانی کانادا" که قرار است پاییز امسال برگزار شود، هشدار داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا در یک نشست خبری در تورنتو گفت: ما در طول سال‌های گذشته شاهد افزایش مداخله یا حضور عاملان خارجی در روندهای دموکراتیک بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما شاهد بوده‌ایم که کشورهایی چون روسیه در چندین کمپین تفرقه‌افکنانه حضور داشته و از رسانه‌های اجتماعی برای گسترش سیاست‌هایش به روشی بسیار تفرقه‌افکنانه‌تر از گذشته استفاده کرده است. کارینا گولد، وزیر نهادهای دموکراتیک کانادا به دنبال بررسی راه‌هایی مهم در جهت تضمین این مساله است که انتخابات پارلمانی کانادا که پاییز سال جاری میلادی برگزار می‌شود، توسط خود کانادایی‌ها برگزار شود و در آن دخالتی صورت نگیرد. این دقیقاً انتظار مردم کاناداست.

کریستیا فریلند، وزیر خارجه کانادا نیز گفته بود که مداخله خارجی در انتخابات پارلمانی کانادا بسیار محتمل است.

در پی احتمال وقوع چنین مداخلاتی، دولت اتاوا ژانویه گذشته میلادی تشکیل یک نیروی ویژه برای مقابله با ایجاد اختلال و بی نظمی خارجی در روند انتخابات را اعلام کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات پارلمانی کانادا روسيه كانادا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۷۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه نخست گمرک پرویزخان در ترانزیت خارجی

علی اصغر عباس‌زاده مدیرکل گمرک استان کرمانشاه گفت : بیشترین میزان ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ماه سال جاری از مبدا گمرک پرویزخان در استان کرمانشاه انجام گرفته است.

وی با آمار ارائه شده از سوی گمرک ایران اشاره کرد و افزود: ترانزیت خارجی از مسیر ایران در اولین ماه از سال ۱۴۰۳، به رقم یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن رسید.

مدیرکل گمرک استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: این میزان ترانزیت خارجی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

عباس‌زاده ادامه داد: بر اساس ارائه شده از سوی گمرک ایران، گمرک پرویزخان با ۴۸۶ هزار تن کالا بیشترین میزان ترانزیت خارجی مبدا در بین گمرکات کشور را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: گمرک شهید رجایی با ۳۷۷ هزار تن و گمرک باشماق با ۲۰۳ هزار تن در جایگاه بعدی قرار گرفتند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد
  • رقابت نزدیک مرحله دوم وظایف ما را نیز سنگین‌تر می‌کند
  • کسب رتبه نخست گمرک پرویزخان در ترانزیت خارجی
  • انتخابات در حزب بعث؛ گام نخست سوریه برای ورود به دوره پساجنگ
  • افزایش سرعت سقوط آزاد سوناک بعد از انتخابات محلی انگلیس
  • انتقاد روسیه از مواضع نخست‌وزیر انگلیس نسبت به اوکراین
  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • اقتصاد این کشور غافلگیر شد
  • آلمان درباره حملات سایبری به روسیه هشدار داد
  • اقتصاد کانادا غافلگیر شد