Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@21:07:28 GMT

تیم سوهان محمد سیمای قم با گیتی پسند و فرش آرا همگروه شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۷۱۹۷

تیم سوهان محمد سیمای قم با گیتی پسند و فرش آرا همگروه شد

به گزارش خبرنگار مهر، فوتسال قم در سال‌های اخیر در رده‌های سنی پایه اقتدار خود را در عرصه کشور به نمایش گذاشته و در رده سنی امید به عنوان دروازه ورودی به رده بزرگسالان و سطح اول فوتسال ایران، فوتسال قم همه ساله در جمع برترین‌های لیگ صاحب جایگاه بوده است.

تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم امسال نیز در لیگ برتر فوتسال امید کشور شرکت خواهد داشت و با توجه به آغاز قریب الوقوع این رقابت‌ها، کادر فنی این تیم از آخرین روزهای سال ۹۷ اقدام به تست گیری و غربال بازیکنان از قم و نقاط مختلف کشور کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس قرعه کشی صورت گرفته، تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در گروه نخست با تیم‌های گیتی پسند اصفهان، ملی حفاری خوزستان، فرش آرای مشهد، شهرداری رشت و اهورای بهبهان همگروه شده است و مسابقات خود را در دور گروهی طی دو مرحله رفت و برگشت برگزار می‌کند.

سوهان محمد سیما البته تنها نماینده قم در این پیکارها نیست چنان که تیم آرش نوین ایرانیان قم نیز در گروه دوم قرار دارد و برابر تیم‌های پرسپولیس خوزستان، مقاومت تهران، استعدادهای درخشان مشهد، شهروند ساری و طاهای تنکابن به میدان خواهد رفت.

نمایندگان قم در این پیکارها در ایام سال نو و در تعطیلات نوروزی به فراهم سازی شرایط برای حضور قدرتمند در لیگ برتر امید مشغول بوده‌اند و تمرینات این تیم‌ها برای شناسایی ترکیب نهایی و رسیدن به سطح آمادگی ایده آل در جریان است.

فوتسال قم در رده سنی امید با وجود شایستگی در سال‌های گذشته تا یک قدمی قهرمانی پیش رفته اما در کسب جام ناکام بوده که آخرین آن مربوط به لیگ ۹۷ است که تیم آپکو پارس قم در مرحله نهایی با وجود میزبانی نتوانست جام را در خانه حفظ کند.

کد خبر 4582244

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال قم لیگ فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۷۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور، طرحی برای حفظ حجاب و عفاف

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ طرح عفاف و حجاب موسوم به «طرح نور» از ۲۵ فرورودین همزمان با سراسر کشور در گیلان آغاز شد.

خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای گیلان با نگاهی به روند اجرای این طرح در استان، نظر مردم را در این خصوص جویا شده است.

مردم مومن و معتقد گیلان حمایت خود را از این طرح ملی که حدود ۲ هفته از اجرای آن در کشور و استان می‌گذرد ابراز کردند.

مردم گیلان با تاکید بر لزوم حفظ حجاب برای بانوان، این امر را موجب امنیت و آرامش خاطر این قشر از جامعه دانستند.

دیگر خبرها

  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • طرح نور، طرحی برای حفظ حجاب و عفاف
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند