Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-06@19:30:41 GMT

رشد 30 درصدی زائرین راهیان نور استان کرمان

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۷۴۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، مسئول اردویی سپاه ثارالله استان کرمان در خصوص  اردوهای راهیان نور امسال  گفت : بیش از سیزده هزار  اعم از خواهر و برادر در سه بخش دانش آموزی و دانشجویی و محلات  در قالب 85 دستگاه اتوبوس از یادمان های مختلف عملیاتی بازدید کردند.

 روح الله نیکخواه اظهار داشت : اعزام کاروانهای دانش آموزی  از تاریخ 29 / 7 / 97  آغاز و در تاریخ 30 / 9 / 97  به اتمام رسید و همچنین در بخش دانشجویی از تاریخ 12 / 12 / 97  تا 26 / 12 /97  در بخش  محلات هم از تاریخ 27 / 12 / 97 اعزام شروع و تا 14 / 1 / 98  اعزام کاروانها انجام شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد : با وجود مشکلات اقتصادی که در جامعه داشتیم   شاهد رشد 30 درصدی زائرین راهیان نور بودیم

مسئول  سازمان اردویی  سپاه ثارالله افزود : حضور جوانان چه در بخش زائرین و چه در بخش خادمین بسیار پر رنگ بود  و  قریب به 70% اعزامهای ما در امسال جوان بودند.

نیکخواه گفت: ادارت و نهادها تعاملات خوبی با ما داشتند که جا دارد از آموزش پرورش ، استانداری و آموزش عالی استان کرمان تشکر و قدر دانی کنیم که با وجود مشکلات اقتصادی همکاری بسیار خوبی داشتند. و همچنین قدر دانی می کنیم از صدا و سیما که با پوشش اخبار راهیان نور ما را یاری کردند.

وی خاطر نشان کرد : با توجه به وقوع سیل  و حوادث پیش آمده  قرارگاه مرکزی دو روز ششم و هفتم فرودین ماه  اعزامها لغو شد  و ما بقی اعزامهای ما در موعد مقرر برگزار شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۷۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع

سید حمید مصطفایی اظهار داشت: امسال تعداد هزار و ۲۱۰ زائر از لرستان عازم سرزمین وحی و حج تمتع خواهند شد.

وی عنوان کرد: این تعداد زائر در قالب هشت کاروان از لرستان به حج تمتع مشرف خواهند شد.

مدیرکل حج و زیارت لرستان، ادامه داد: برنامه‌های متعددی برای آموزش زائران در نظر گرفته شده است و در این راستا همایش متمرکز آموزش زائران شهرستان‌های کوهدشت و خرم‌آباد را تا کنون برگزار کرده‌ایم.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بسیاری از مسائل معلمان در برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار گرفته است
  • اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع
  • ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • همایش بزرگ زائران حج تمتع منطقه کاشان برگزار شد