Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@16:45:39 GMT

پسر کیک بوکسینگ کار مامور آسایش رسانه ای‌ها

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۷۶۶۷

پسر کیک بوکسینگ کار مامور آسایش رسانه ای‌ها

ما هر روز بعد از کار و فعالیتمان، خاکی و گلی و خسته به جایی که برای استراحت مهیا شده بود بر می‌گشتیم تا کمی آرام بگیریم. در خانه پسری بود که کار‌ها را انجام میداد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ما هر روز بعد از کار و فعالیتمان، خاکی و گلی و خسته به جایی که برای استراحت مهیا شده بود بر می‌گشتیم تا کمی آرام بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در خانه پسری بود که کار‌ها را انجام میداد. ظرفی اگر بود می‌شست، گاهی برای بچه‌ها چای می‌ریخت و محل را مرتب میکرد.
تصور ما از او این بود که احتمالا سرباز است و مامور شده به این نقطه تا کار‌ها را انجام دهد. چند روز اول مدل برخورد ما با او شبیه یک سرباز بود. این را بیاور، چای داریم؟ اینجا کمی کثیف شده! ظرف‌ها تلنبار شده و این مدل دیالوگ ها.
روز آخر که بار و بندیل را برای برگشتن می‌بستیم کمی با او گرم گرفتم و صحبت کردیم.
همین صحبت‌های معمول که اسم و سن و کار و این‌ها را میپرسند. اما گاهی سوال‌های ساده جواب‌های ساده به همراه ندارند.
اسمش شایان بود و اصلا سرباز نبود! در شهرش مرغ فروشی داشت و گویا مدتی بود که مغازه را جمع کرده بود و ورزش میکرد.
باز سوال ساده‌ی دیگری پرسیدم: چه ورزشی؟
و جواب ساده‌ی دیگری شنیدم: کیک بوکسینگ!
گرچه به هیکل تنومند و بلند قامتش میخورد، ولی به حال هوای آرام و ساکت و صبورش نمی‌آمد.‌
می‌گفت: «وقتی شنیدم حاج حسین (یکتا) به منطقه آمده به عشق او و عشق خدمت به مردم، کار و ورزشم را رها کردم و به اینجا آمدم.»
جواب‌های ساده‌ی شایان آنقدر برای من مفاهیم پیچیده‌ای را باز کرد که چند لحظه محو در شخصیتش شدم.
قهرمان کیک بوکسینگ کار این داستان، شهر و دیار و کار و زندگی را رها کرده بود و آمده بود در محل استراحت بچه‌های رسانه ای، ظرف می‌شست، چای دم میگذاشت و‌تر و تمیز میکرد. کار‌هایی که شاید در خانه خودش هم انجام ندهد. ولی وقتی بنا به خدمت باشد و وقتی احساس مسئولیت دست از سرت برندارد. شایان کیک بوکسینگ کار می‌شود خدماتی بچه‌های رسانه ای.
گرچه با دیدن تصویر شایان در لباس ورزش و چیزی که در آن زمان در مقر از او میدیدم هنوز شوکه بودم. ولی همچنان به این فکر میکردم که قهرمان‌های زندگی ما از دل لحظه‌هایی بیرون می‌آیند که هر روز از کنار همه ما گذر میکند، اما آن‌ها این لحظه‌ها را به چنگ می‌آورند.            

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیل زده کیک بوکسینگ گل آلود از سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۷۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردارمحمد رضا هاشمی فر ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری با سلاح سرد بین تعدادی از اراذل و اوباش در بیمارستان آیت الله کاشانی شهرستان اصفهان موجب ایجاد تنش و سلب آسایش بیماران و کادر درمانی در این مرکز و برهم زدن امنیت و آسایش شهروندان نیز شدند.

وی در ادامه گفت: با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اقدامات تخصصی خود را برای شناسایی متهمان آغاز و در نهایت هویت ۲ نفر از عاملان اصلی این درگیری شناسایی و اقدامات میدانی برای دستگیری متهمان متواری در دستور کار قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی خوب مأموران در سازمان اطلاعات این فرماندهی، سرانجام هر ۲ متهم در یک عملیات دقیق و کاملاً هماهنگ قبل از هرگونه اقدامی دستگیر و از آنان تعدادی سلاح سرد نیز کشف شد.

وی امنیت شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و خاطر نشان کرد: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد عده‌ای هنجارشکن با رفتارهای قانون گریزانه خود، آسایش مردم و امنیت عمومی را خدشه دار کنند.

کد خبر 6090945

دیگر خبرها

  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان تجهیز می شود
  • طرح رژیم اسرائیل برای حمله به رفح اعلام شد
  • CPU چیست؟ به زبان ساده و نحوه کار
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • رد رشوه از سوی مامور وظیفه شناس فراجا در ریگان
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در کنار خانواده خود تجربه کند
  • انجام ۱۱۱۴ مصوبه در شورای شهر علی آباد کتول
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه در کنار اعضای خانواده را تجربه کند
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در کنار اعضای خانواده تجربه کند
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند