Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندارویژه گنبدکاووس گفت: با کمک خیر گنبدی ساختمان مرکزغربالگری سرطان و آنژیوگرافی تا دو ماه آینده تکمیل می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، عبدالقدیر کریمی در نشستی با خبرنگاران اذعان کرد: این مرکز در بیمارستان پیامبراعظم(ص) احداث می شود و طبق تعهد دانشگاه علوم پزشکی گلستان پس از تکمیل از سوی آنها تجهیز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وبا عنوان اینکه این مرکز جزء نیازهای شرق استان است بخشی از خدمات نیز در مرکز غربالگری سرطان و آنژیوگرافی از سوی بخش خصوصی و با تعرفه دولتی ارائه می شود.

در این جلسه مدیرشبکه بهداشت گنبدکاووس نیز ضمن تاکید بر قول مساعد دانشگاه علوم پزشکی برای تجهیز این مرکز اظهار کرد: نبود مکان یکی از مشکلات راه اندازی این بخش در گنبدکاووس بود که با عنایت خیر گنبدی ،حاج محمد شهرکی در حال ساخت است.

فرهاد بدیعی در رابطه با کمک بخش خصوصی نیز گفت: این ساختمان که با زیربنای 1400 متر مربع در حال ساخت است و بخش آنژیوگرافی در طبقه دوم توسط بخش خصوصی تجهیز می شود اما در هر دو بخش غربالگری و آنژیوگرافی با تعرفه دولتی خدمات ارائه خواهد شد.

در ادامه این جلسه از ساختمان در حال احداث این مرکز با حضور نماینده مردم گنبد در مجلس شورای اسلامی، شهردار و رییس شورای اسلامی گنبدکاووس، رئیس نظام پزشکی و رییس بیمارستان پیامبراعظم (ص) این شهرستان  بازدید به عمل آمد.

در حاشیه این بازدید نماینده مردم گنبدکاووس نیز قول مساعد برای پیگیری تجهیز این مرکز از دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت را داد و از احساس مسئولیت این خیر گنبدی برای رفع دغدغه مردم قدردانی کرد.

قرجه طیار یادآور شد: دانشکده علوم پزشکی همچنان جء مطالبات مدیران، ائمه جمعه و مردم گنبدکاووس است که بارها اعلام کرده ایم با توجه به اینکه دستور آن از سوی رئیس جمهور صادر شده تنها منتظر صدور مجوز هستیم و ساختمان آن را با کمک خیرین خواهیم ساخت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۷۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان زیر ذره بین دادستانی کرمان

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان،  دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در نشست مشترک با مسئولان بخش گلباف از توابع کرمان با اشاره به طرح نا تمام آسفالت جاده از محور بم به گلباف و گلباف به شهداد و نهبندان از سال ٨٣  افزود: متأسفانه با وجود اتمام مهلت پیش بینی شده برای اجراء، دو جاده به طول ٢٠ کیلومتر چندین سال معطل مانده و همچنین  با آسفالت جاده  سختگذر حسن آباد به سیرچ به طول ۶ کیلومتر بسیاری از مشکلات مردم منطقه  رفع می شود.

 مهدی بخشی افزود:  در  تکمیل  نشدن  طرح آسفالت جاده شهداد به نهبندان، قصور و ترک فعل  بررسی می شود.

شایان ذکر است  قرار شد: جلسه‌ای با حضور مسئولان اجرائی استان  برای رفع سایر مشکلات مطرح شده از جمله در آستانه تعطیلی قرار گرفتن دانشگاه پیام نور گلباف، تخصیص بخشی از کویر گلباف به شهرستان بم، ضرورت  اختصاص یک دستگاه بولدوزر برای پهنه بندی مناطق سیلابی، تأخیر در اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن در گلباف و ... برگزار شود.

 

دیگر خبرها

  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان زیر ذره بین دادستانی کرمان
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • نخستین مرکز جامع سرطان در گیلان راه اندازی می‌شود
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند