Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ درباره بیشترین تهدیدات فضای مجازی برای خریداران اقلام در سایت‌های خرید و فروش مجازی اظهار کرد: بیشترین بحث مربوط به خرید و فروش اقلام دست دوم در سایت‌های خرید و فروش اجناس می‌شود و حضور کلاهبرداران و سوءاستفاده سودجویان در این فضاها بسیار است.

وی با اشاره به ضرورت توجه کاربران فضای مجازی در زمان خرید اقلام در سایت‌های فروش اجناس، افزود: خریداران توجه داشته باشند که قبل از پرداخت وجه ابتدا باید کالای خریداری شده را دریافت کنند و سپس نسبت به پرداخت وجه آن اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ کاظمی، تصریح کرد: باید کاربران از سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی معتبر خریداری کنند، همانند سایت‌هایی که امتحان خود را در گذشته به خوبی پس داده‌اند و به یک منبع امنی برای ارائه محصولات خود تبدیل شده‌اند.

وی افزود: شهروندان باید به‌ نماد سایت‌ها توجه داشته باشند.

رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به اینکه اختلاف قیمت اقلام فروشی در سایت‌های فروش باید با قیمت همان اجناس در بازار کمتر باشد، بیان کرد:  اگر اختلاف قیمت فروش کالاها در سایت‌های فروش با قیمت فروش همان کالاها در بازار کم باشد نشان دهنده اعتبار سایت مذکور است، چرا که برخی از گردانندگان سایت‌های خرید و فروش اقلام با اعلام قیمت‌های غیر متعارف و تبلیغات نا به جا سعی در فریب مردم دارند.

سرهنگ کاظمی خاطرنشان کرد: هموطنان جهت خرید و فروش اقلام در سایت‌های خرید و فروش مجازی باید به دنبال دریافت رمز دوم یکبار مصرف از شعب بانک‌های عامل خود باشند و خریدهای اینترنتی خود را با استفاده از رمز یکبار مصرف انجام دهند تا در دام کلاهبرداران و افراد سودجو گرفتار نشوند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رئیس پلیس فضای مجازی خرید و فروش فتا تبلیغات پایتخت خرید و فروش رئیس پلیس فتا فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۷۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد، از فردا ۹ صبح

بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از چهارشنبه ساعت ۹ صبح، همزمان از سکوهای اینترنتی و حضوری به فروش می‌رسد. 

به گزارش ایسنا، شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد با توجه‌به افزایش تقاضا در ایام میلاد امام رضا (ع) و حضرت معصومه (ع) و ‎دهه کرامت، از تاریخ ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت، روزانه سه رام ‎قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد مقدس پیش‌بینی شد.

بلیت این قطارها از چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ساعت ۹ صبح همزمان از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد، از فردا ۹ صبح
  • آغاز فروش غیرحضوری نمایشگاه کتاب + آدرس سایت و جزئیات
  • متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزییات
  • سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی + سایت فروش، قیمت و زمان ثبت نام اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فرصت سه روزه برای فروش خودرو‌های برقی وارداتی/ با کمتر از ۲ میلیارد تومان کدام خودروی برقی را می‌توان خرید؟
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • هشدار به دارندگان گواهینامه رانندگی؛ خرید و فروش نکنید!
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • عوامل موثر بر قیمت ورق اکسین
  • ضعف‌های زیرساختی و هزینه شدن یارانه برای کالاهای غیراساسی