Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-09@02:29:24 GMT

رشد 15 درصدی صدور مجوز نشر کتاب در آذربایجان‌شرقی

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۸۴۲۱

رشد 15 درصدی صدور مجوز نشر کتاب در آذربایجان‌شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی ارشاد اسلامی استان، وحید حسین زاده، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی امروز 17 فروردین ماه از رشد 15 درصدی صدور مجوز نشر کتاب در استان در سال ٩٧ خبر داد و گفت: بر اساس آمار مقایسه‌ای سال ٩٦ و ٩٧ ارائه شده از سوی دبیرخانه هیات نظارت بر نشر کتاب کشور، صدور مجوز نشر در آذربایجان‌شرقی پانزده درصد افزایش و از رقم ١٧١٩ در سال ٩٦ به ١٩٨٤ در سال ٩٧ افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به تفکیک موضوع در موضوع کلیات انتشارات ٣١ عاشورا، در موضوع دین انتشارات عاصم، در موضوع علوم اجتماعی انتشارات پژوهش‌های دانشگاه، در موضوع هنر انتشارات طنین دانش،‌ در موضوع ادبیات انتشارات اختر و در موضوع کودک و نوجوان انتشارات فرشته بیشترین آمار نشر کتاب را به خود اختصاص دادند .

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی بیان کرد: سال ٩٧ انتشارات اختر با ١٣١ عنوان کتاب منتشر شده که ١٠٠ عنوان آن تالیف و ٣١ عنوان آن ترجمه بوده، در رده‌ی اول نشر کتاب در استان و در سطح کشور نیز جزو پنجاه ناشر پرکار سال ٩٧ قرار دارد .

وی گفت: سال ٩٧، آذربایجان‌شرقی در حوزه‌ نشر کتاب پس از تهران، قم و خراسان رضوی از نظر آمار کتاب‌های منتشر شده، در رده‌ چهارم کشوری قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۸۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشر ۲۷ بعثت با ۲۱۰ عنوان به نمایشگاه کتاب آمد

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات ۲۷ بعثت با ۲۱۰ عنوان کتاب در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد که از این تعداد ۶۵ عنوان چاپ اول هستند.

همچنین ۴۵ عنوان در حوزه دفاع مقدس و مدافعان حرم و امنیت و ۲۰ عنوان کتاب فقهی توسط این انتشارات در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود.

نشست نقد و بررسی کتاب های زمین های مسلح، روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۱۳:۳۰ در مجمع ناشران دفاع مقدس برگزار می شود همچنین مراسم جشن امضا کتاب «آن شربت آب» چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت از ساعت ۱۷:۳۰ در غرفه انتشارات ۲۷ بعثت برگزار می شود.

مراسم جشن امضا کتاب پسر رنج نیز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت از ساعت ۱۷:۳۰ در غرفه این انتشارات برگزار می شود.

انتشارات ۲۷ بعثت در شبستان اصلی، راهرو ۲۶ غرفه ۶۷۱ قرار گرفته است.

کد خبر 6100397 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • دومین همایش به رسم سقایی در تبریز
  • حضور فارابی با ۱۶ عنوان جدید در نمایشگاه کتاب
  • ۳ عنوان کتاب حوزه صنعت نفت رونمایی می‌شود
  • برنامه‌های علمی و فرهنگی برای نمایشگاه کتاب
  • نشر ۲۷ بعثت با ۲۱۰ عنوان به نمایشگاه کتاب آمد
  • انتشارات راه یار با ۲۱۰ عنوان در نمایشگاه کتاب حضور دارد
  • حضور چاپ و نشر بین‌الملل با ۶۰ عنوان جدید در نمایشگاه کتاب
  • درگاه ملی مجوزهای کسب و کار، سدی در برابر انحصار
  • افزایش ۲۰۰ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در معادن فعال آذربایجان شرقی
  • انتشارات خط مقدم با ۷۰عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید