Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اراک ، عزت اله آمره ای افزود: طبق بررسی های بعمل آمده خسارت وارده به تأسیسات آبی این شرکت شامل سدها، بندها، دیواره و دایک های رودخانه ها و ایستگاههای سنجش سیل در اثر وقوع سیلاب های اخیر به مبلغ 750 میلیارد ریال در سطح استان مرکزی برآورد شده است . 

وی همچنین گفت: با مجموعه اقدامات انجام شده توسط این شرکت و اجرای دایک حفاظتی در حاشیه تالاب میقان از ورود سیلاب به روستاهای آزادمرزآباد، مشهد میقان و مراد آباد جلوگیری بعمل آمد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار کرد: لایروبی بستر رودخانه ها و مسیل ها به طول 10 کیلومتر، رفع تصرف و آزادسازی رودخانه ها و مسیل ها به طول 5 کیلومتر، تعریض بستر رودخانه به طول 5 کیلومتر، مدیریت سیلاب و هدایت سیلاب به سمت تالاب و مناطق کم خطر،  مدیریت رودخانه ها استان و احداث دایک حفاظتی در رودخانه های استان به طول 10 کیلومتر از جمله اقدامات این شرکت در زمینه مدیریت رودخانه  و جلوگیری از آبگرفتگی 3 روستای آزادمرزآباد، مشهد میقان و مراد آباد می باشد .

وی ادامه داد: با تلاش انجام شده و تقویت دایک حفاظتی اجرا شده به مدت 3 روز و بکارگیری ادوات و تجهیزات و با مشارکت مؤثر عوامل محلی و اهالی روستا از آبگرفتگی  روستاهای آزادمرزآباد، میقان و مراد آباد جلوگیری بعمل آمد .

مهندس آمره ای در پایان خاطر نشان کرد: اقدامات پیشگیرانه انجام شده باعث شد که سیلاب بدون وارد کردن خسارت از روستاهای مذکور عبور کرده و مشکلی برای روستاییان پیش نیاید .

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان مرکزی تالاب سیل مشهد برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۸۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت خسارت سیلاب در شهرستان دهلران

دریافت 54 MB کد خبر 6095906

دیگر خبرها

  • اراضی رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شدند
  • جلوگیری از خسارت سیل با تجهیزات بسیج سازندگی در مختاران
  • جلوی وارد شدن خسارت به خانه‌های روستای مختاران گرفته شد
  • آخرین وضعیت خسارت سیلاب در شهرستان دهلران
  • سیلاب بخش‌ مرکزی گناباد را فرا گرفت
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • سه قطعه از محورهای شریانی هرمزگان بسته می شود
  • انسداد سه مقطع از محورهای شریانی هرمزگان