Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@07:21:25 GMT

افزایش 22درصدی مشارکت مردم در مراکز نیکوکاری

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۸۶۱۷

افزایش 22درصدی مشارکت مردم در مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ افزایش 22درصدی مشارکت مردم  در مراکز نیکوکاری 

9 میلیارد و 407میلیون تومان کمک‌های مردمی از طریق 25مرکز نیکوکاری استان زنجان جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع‌شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 22درصد رشد داشته است

به نقل از سایت خبری کمیته امداد، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان هدف از ایجاد این مراکز را ترویج و توسعه فرهنگ انفاق، احسان نیکوکاری و وهم افزایی در اقدامات نیکوکارانه عنوان کرد و گفت: مراکز نیکوکاری خط مقدم انجام امور خیر و رسیدگی به نیازمندان هستند و کمیته امداد امام (ره) با هدف واگذاری امورخیر به مردم، تسریع در رسیدگی به امور نیازمندان، بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود دردرون محله‌ها، تنوع بخشی به فعالیت‌ها و خدمات قابل ارایه به نیازمندان اقدام به ایجاد و راه اندازی مراکز نیکوکاری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل کمیته امداد استان افزود:توانمندسازی محرومان و کاهش فقر در جامعه، شناسایی نیازمندان واقعی محله و ارایه خدمت به آن ها در محل سکونت خود، ترویج سنت‌های حسنه اسلامی و توسعه مشارکت‌های مردمی ازجمله اهداف راه اندازی مراکز نیکوکاری در استان زنجان است.

صفری ادامه داد: کمیته امداد با استفاده از شیوه های نوین الکترونیکی و افزایش مراکز نیکوکاری در استان می کوشد که سطح همکاری خیران را افزایش داده و خدمات کیفی تری را به اقشار آسیب پذیر ارایه دهد.

وی از جمع‌آوری 9 میلیارد و 407میلیون تومان کمک‌های مردمی از طریق مراکز نیکوکاری خبر داد و گفت: یک میلیارد و 686میلیون تومان از این میزان کمک‌های جمع‌آوری‌شده به‌صورت نقدی، والباقی به‌صورت کالایی است که از طریق این مراکز به نیازمندان همان محل پرداخت‌شده، که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 22 درصد رشد داشته است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مراکز نیکوکاری افزایش 22درصدی مشارکت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۸۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان

طاهره سلمانی نجف آبادی یکی از اعضاءهیئت امناء مرکز نیکوکاری مهر کوثر پردیسان یزد که منطقه اسکان را در استان یزد را زیر نظر داشته و به افراد نیازمند این محدوده کمک میکند، با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ ۸۰ میلیون ریال معادل ۸ میلیون تومان را جهت مشارکت در آزادی یک زندانی غیر عمد اهدا کرد.

این بانوی نیکوکار در خصوص این اقدام خدا پسندانه گفت: مرکز نیکوکاری مهر کوثر پردیسان یزد از سال ۱۳۹۷ آغاز به کار کرده و در زمینه‌های تامین جهزیه، تهیه بسته‌های کمک معیشتی، تامین دارو برای افراد بیمار و …. فعالیت نموده و در این نوبت نیر به نیت خشنودی قلب آقا امام زمان (عج) مبلغی را جهت مشارکت در کار آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به ستاد دیه استان اهدا کردیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند