Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در اطلاعیه سازمان برنامه و بودجه آمده است: این ادعا که اصلا چنین دانشگاهی وجود ندارد از پایه بی اساس است چرا که به آسانی از طریق اینترنت و مراجعه به سایت در دسترس همگان یعنی ویکی‌پدیا مشخص است که دانشگاه پیزلی از قرن نوزدهم وجود داشته و از سال ٢٠٠٧ پس از گسترش به دانشگاه غرب اسکاتلند تغییر نام یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در سایت این دانشگاه هم تصویر «محمد باقر نوبخت» به عنوان دانش آموخته مشهور و جزو فارغ التحصیلان به نام و برجسته آن دانشگاه معرفی شده و هم مقطع تحصیلی دکترای .Ph.D همراه با عنوان تز و سال اخذ مدرک (2005) در صفحه کتابخانه منعکس شده است.

در ادامه این جوابیه آمده است: در شرایط کنونی کشور که نیاز به وحدت و همدلی و ‌کمک همگانی به مسؤولان برای غلبه بر مشکلات است و این مهم بارها مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است، با تمسک به شبهه‌ سست ادغام یک دانشگاه در دانشگاهی دیگر و تغییر نام آن نسبت به پمپاژ دروغ به اذهان عمومی دست می‌زنند در حالی که مدرک دکتری بر اساس مستندات غیرقابل خدشه و انکار در سال 2005 (1384) با دفاع از تز دکتری تحت عنوان «نقش قانون کار در روابط کارگر و بازار کار در ایران» اخذ شده است و مراحل تأیید آن نیز در وزارت علوم در دولت نهم طی شده است.

سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که حق خود برای پیگیری قضائی این مساله به دلیل تشویش اذهان عمومی را محفوظ می داند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بازار کار برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۸۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از طرف سازمان سنجش آموزش کشور می‌توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.
داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه Azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کنند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضا در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند.
داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و کد ملی وارد سامانه شوند و پس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل‌های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • جنبش دانشگاهی آمریکا خواب را ازچشم قاتلان کودکان غزه ربوده است
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • جنبش دانشجویی آمریکا خواب را از چشم قاتلان کودکان غزه ربوده است
  • دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی