Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-08@22:51:48 GMT

استقبال رسمی روحانی از نخست‌وزیر عراق

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۸۸۳۷

به گزارش ایلنا، عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق که از صبح امروز برای دیدار و گفت‌و‌گو با مقا‌م‌های کشورمان وارد تهران شده است، دقایقی پیش در مجموعه سعدآباد مورد استقبال رسمی روحانی قرار گرفت.

در این مراسم پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور، روحانی و عبدالمهدی از یگان تشریفات سان دیده و سپس هیات‌های عالیرتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست وزیر عراق در این سفر دوروزه علاوه بر رییس‌جمهور با مقام‌های عالی کشور دیدار خواهد داشت و پنج سند همکاری به امضای طرفین خواهد رسید.

نخست وزیر عراق درحالی دقایقی پیش وارد تهران شد که در سفر ماه گذشته رییس‌جمهور کشورمان در صدر یک هیات بلندپایه توافقات گسترده‌ای از جمله رایگان شدن روادید بین دو کشور ایران و عراق اتخاذ شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حسن روحانی عادل عبدالمهدی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۸۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت وزیر، رئیس جمهور را در سفر به قم همراهی می‌کنند

هفت وزیر و معاون رئیس جمهور ، آیت‌الله رییسی را در سفر روز پنجشنبه به استان قم همراهی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو از قم، در سفر روز پنجشنبه رییس جمهوری به استان قم تعدادی از وزرا و معاونان کابینه دولت سیزدهم، آیت‌الله رییسی را همراهی خواهند کرد.

عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، عیسی زارع وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه داوود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه و علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست، رییس جمهور را همراهی می‌کنند.

بررسی روند اجرای مصوبات سفر دور نخست رییس‌جمهوری به همراه بازدید میدانی از طرح‌های جاری و بهره‌برداری از چند طرح عمرانی در حوزه‌های مختلف، از برنامه‌های اعضای کابینه دولت سیزدهم در سفر به استان قم است.

دور دوم سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت فردا پنجشنبه به استان قم انجام می‌شود، برای این سفر برنامه‌های متنوع و از پیش تعیین شده مختلفی تدارک دیده شده‌است.

دیگر خبرها

  • هفت وزیر، رئیس جمهور را در سفر به قم همراهی می‌کنند
  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره جنگ غزه
  • سکوت در قبال جنایات صهیونیست‌ها ظلم بزرگ به بشریت است
  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره جنگ غزه در دیدار مقام آمریکایی
  • معاون رئیسی: دارایی بلوکه شده در عراق نداریم
  • معاون رئیسی : دارایی بلوکه شده در عراق نداریم / برخی مراودات مالی وجود دارد که همیشه با گفت‌وگو حل شده
  • دهقان: دارایی بلوکه‌شده در عراق نداریم/ جنایت‌های صهیونیست‌ها مستندسازی می‌شود
  • استقبال قمی ها ازرییس جمهور درمسیر چهاراه شهدا تا حرم بانوی کرامت
  • استقبال «اردوغان» از امیر کویت در آنکارا
  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»