Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از ایجاد مسیرهای جدید برای راه‌های روستایی خبر داد و گفت: محور خرم‌آباد-پل‌دختر برای تردد امدادی بازشده است. ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، عباس شرفی صبح امروز در جمع خبرنگاران از استقرار پل‌های شناور در جاده‌های سیل‌زده استان خبر داد و اظهار داشت: درراه‌های روستایی لرستان که فعلاً امکان بازگشایی وجود ندارد، تلاش می‌کنیم‌ از طریق ماشین‌آلات راهداری، مسیرهای جدید احداث کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لرستان| پایان وضعیت قرمز ارتباطات در شهر سیل‌زده پلدخترخط انتقال آب شهرستان پلدختر وارد مدار شد؛ مخزن اصلی شهر در حال آبگیریخدمت رسانی بیمارستان صحرایی سپاه به 5000 سیل زده پلدختر؛ پایان لایروبی تا چهارشنبه

وی بابیان اینکه با ایجاد مسیرهای جدید تا دسترسی به روستا امکان‌پذیر و ارتباط روستا با بیرون برقرار شود افزود: تلاش می‌کنیم با هماهنگی ارتش، پل‌های شناور روی آب‌ مستقر کنیم تا مسیرهای روستایی مجدداً برقرار شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل استان لرستان با اشاره به بازگشایی محور خرم‌آباد- پل‌دختر عنوان کرد: محور خرم‌آباد-پل‌دختر برای تردد امدادی بازشده است.

انتهای پیام/ن

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۹۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: همچنین تردد در محور‌های دیهوک به طبس بعد از پیچ پل اصفهک به سمت بیرجند بعلت تخریب بخشی از بدنه راه و و محور "چاهداشی به دهسلم" فقط یک لاین با احتیاط کامل امکان پذیر است.

سرهنگ رضایی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی