Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@17:11:58 GMT

توزیع ۱۸۰۰سبد کالا میان سیل‌زدگان گلستانی

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۹۱۶۵

توزیع ۱۸۰۰سبد کالا میان سیل‌زدگان گلستانی

اسکندری گفت: کمیته امداد استان با توجه به خسارات وارده بارش باران و سیل در روزهای نخست سال جدید، ۱۸۰۰ سبد کالا بین خانوارهای سیل‌زده تحت حمایت این نهاد توزیع کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از کمیته امداد گلستان، «اسکندر اسکندری» با تشریح عملکرد و اقدامات این نهاد در خدمت‌رسانی به مددجویان سیل‌زده گفت: یک هزار و 800 سبد غذایی به ارزش ۲۳۵ میلیون تومان به همت بنیاد نیکوکاری ارشاد و رفاه امام جعفر صادق (علیه السلام) تهران و کمیته امداد بین مددجویان سیل‌زده شهرستان‌های آق‌قلا، گمیشان و گنبدکاووس توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان با اشاره به تأمین تمام نیازهای لوازم ضروری منزل و سبد کالای شهرستان‌های گنبدکاووس، داشلی برون و مینودشت، افزود: علیرغم تأمین سبد غذایی تمام شهرستان‌های سیل‌زده همچنان تأمین و اهدای لوازم ضروری منزل شهرستان‌های آق‌قلا و گمیشان ادامه دارد.

 

وی افزود: این نهاد در روزهای آتی با توجه به همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (رحمه الله علیه) و ارسال یک هزار سری لوازم ضروری منزل شامل یخچال، فرش، موکت، رختخواب و ظروف آشپزخانه، در نظر دارد در اسرع وقت لوازم‌خانگی مددجویان سیل‌زده شهرستان‌های آق‌قلا و گمیشان را تأمین کند.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان با اشاره به سه برابر شدن مستمری فروردین‌ماه مددجویان آسیب‌دیده از سیل، عنوان کرد: کمیته امداد در دو مرحله برای کاهش آلام بیش از 3 هزار خانوار مددجوی سیل‌زده گلستانی، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض، شامل خانوارهای یک‌نفره، ۳۰۰ هزار تومان، دونفره ۴۰۰ هزار تومان، سه‌نفره ۵۰۰ هزار تومان، چهارنفره، ۶۰۰ هزار تومان و ۵ نفر به بالا ۷۰۰ هزار تومان به‌حساب خانوارها واریز کرده است.

 

اسکندری افزود: تاکنون این نهاد ۱۵۰ سبد غذایی و پنج کامیون متشکل از ۴۰۰ مورد لوازم و اثاثیه ضروری منزل ازجمله یخچال، فرش، موکت و پتو به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خسارت‌دیده اهدا کرده است.

 

وی یادآور شد: در سیل اخیر پنج شهرستان گنبدکاووس، آق‌قلا، گمیشان، بندر ترکمن و آزادشهر و بیش از ۵۴۴ روستا در معرض سیل ویرانگر و آبگرفتگی قرار گرفتند.

 

اسکندری عنوان کرد: مردم نیک‌اندیش ایران می‌توانند با شماره‌گیری کد #۹۹*۸۸۷۷* یا از طریق واریز کمک‌های خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و شماره‌حساب ۳۳۳۳ نزد بانک ملی در بازسازی منازل تخریب‌شده در سیل و تهیه اقلام ضروری سیل‌زدگان مشارکت کنند.

 

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل سیل لرستان خوزستان بارندگی و سیلاب پلدختر امداد رسانی هلال احمر لرستان کمک به سیل زدگان مناطق سیل زده سبد کالا مدیرکل کمیته امداد گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۹۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی

محمود مصلح رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان گفت: مردم نوع دوست و خیران سال گذشته ۳۱ میلیارد و ۶۸۱ میلیون تومان برای رفع مشکلات نیازمندان پرداختند که این میزان مشارکت ۱۰۱ درصد بیشتر از سال قبل از آن است.

وی افزود: از مجموع کمک‌های جمع آوری شده ۸ میلیارد و ۹۰۳ میلیون تومان در قالب زکات، ۴۶ میلیون تومان صدقه، ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در طرح اکرام ایتام، ۳ میلیارد و ۵۵۶ میلیون تومان نذر و قربانی و ۱۲ میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان در قالب جشن نیکوکاری، جشن عاطفه ها، اطعام مهدوی، اطعام حسینی و سایر برنامه‌های مناسبتی و مشارکتی این نهاد بوده است. 

رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان گفت: کمک‌های جمع آوری شده در حوزه‌هایی همچون معیشت، هزینه‌های درمانی، کمک به ازدواج جوانان، احداث و تعمیر مسکن مددجویان، تامین هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و کمک به تهیه و تامین لوازم ضروری نیازمندان هزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود