Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@22:32:56 GMT

برنامه ویژه استقلالی ها برای رساندن اللهیار به الهلال

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۹۶۳۰

برنامه ویژه استقلالی ها برای رساندن اللهیار به الهلال

کادرفنی و پزشکی استقلال امیدوارند تا اللهیار صیادمنش برابر الهلال به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه"، اللهیار صیادمنش یکی از بازیکنانی است که به ویژه در نیم فصل دوم مهره ای تاثیر گذار در ترکیب استقلال بود و مصدومیت او به روند تیمی آبی ها لطمه زد.


صیادمنش که برابر فولاد خوزستان مصدوم شد نزدیک به یک ماه است که از میادین دور است و نمی تواند آبی ها را همراهی کند و حالا مربیان و پزشکان استقلال تلاش می کنند تا او را برای دیدار با الهلال و سپاهان آماده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بازیکن جوان طی روزهای گذشته در کنار برنامه های تمرینی، برنامه های پزشکی جداگانه ای را سپری می کند تا هر چه سریعتر روند درمانی این بازیکن طی شود.


حضور اللهیار برای شفر اهمیت زیادی دارد و طی روزهای گذشته و حالا به ویژه در قطر پزشکان استقلال تمرکز زیادی روی این بازیکن دارند تا او برای ادامه مسابقات در دسترس کادرفنی باشد و این روند در روزهای اخیر بهتر از گذشته طی شده و استقلالی ها احتمالا برابر الهلال می توانند برای دقایقی از او استفاده کنند.

الهیار صیادمنش استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الهیار صیادمنش استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۹۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهره‌های کلیدی استقلال در این فصل، آرمین سهرابیان است که علاوه بر موفقیت در انجام ماموریت‌هایش به عنوان یک مدافع، در چند دیدار نیز توانست با باز کردن دروازه حریفان، نقش مهمی در کسب امتیازات تیمش داشته باشد. بازیکنی که در جدال آخر آبی پوشان، با یک بدشانسی به تقابل با نماینده قزوین نرسید.

در آخرین تمرین استقلال پیش از جدال برابر شمس آذر بود که آرمین سهرابیان به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را در این دیدار همراهی کند. آسیب دیدگی او طولانی تر از تصور اولیه به طول انجامید و این بازیکن به کمتر از دو هفته انجام کارهای توانبخشی جهت بازگشت به میادین نیاز داشت.

با این حال، سهرابیان طی روزهای اخیر مشغول انجام تمرینات ویژه‌ای بود که توسط کادر پزشکی در نظر گرفته شده و تلاش می‌کند تا به هر نحوی که شده خودش را به جدال حساس مقابل تراکتور برساند، دیداری که در تبریز برگزار خواهد شد و آبی پوشان برای کسب عنوان قهرمانی، به ۳ امتیاز این دیدار نیاز ویژه‌ای دارند.

رسیدن سهرابیان به جدال برابر تراکتور از این لحاظ حائز اهمیت است که رافائل سیلوا نیز همچنان به دلیل آسیب دیدگی از تمرینات گروهی به دور است و برای اینکه نکونام بتواند یک مدافع تخصصی را حداقل روی نیمکت داشته باشد، منتظر چراغ سبز کادر پزشکی است تا نام آرمین سهرابیان را نیز جزو مسافران تبریز قرار دهد.

در شرایط فعلی، وضعیت سهرابیان برای دیدار با تراکتور نامشخص است. طبق اعلام کادر پزشکی استقلال در روزهای منتهی به زمان برگزاری این دیدار می‌توان در خصوص وضعیت آرمین تصمیم نهایی را اتخاذ کرد.

دیگر خبرها

  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد
  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس