Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، اهتمام مقاومت اسلامی نُجَباء به فعالیت‌های عام‌المنفعه، این گروه را در عراق به یکی از تشکیلات مرجع در حوزه خدمات اجتماعی تبدیل کرده است.

در همین راستا، با وجود اقدام خصمانه امریکا در گنجاندن نام نُجَباء در لیست سیاه تروریسم، هیئت اعزامی اروپا که با قصد اجرای برنامه‌های امدادی و اجتماعی در منطقه محروم "القبله" به شهر "بصره" عزیمت نموده بودند، با مسؤولان دفتر نمایندگی نُجَباء در این بندر استراتژیک عراقی دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«رامون بلیکوا» سفیر اتحادیه اروپا در عراق، در این باره اظهار داشت: ما برای کمک به مردم با گروه‌های مختلف وارد تعامل می‌شویم و به شیوه و جزئیات تشکیلاتی آن‌ها کاری نداریم. امریکا تصمیمات زیادی گرفته، اما اروپا همیشه همراه آن نبوده است؛ کما اینکه آن‌ها از توافق هسته‌ای با ایران خارج شدند ولی ما موافق خروج نبودیم.

رئیس هیئت اروپایی ادامه داد: رویکرد ما اجتماعی و غیرسیاسی است. ما به‌دنبال کمک به عراق و محرومیت‌زدایی از منطقه "القبله" هستیم. اتحادیه اروپا جهت ارائه خدمات اجتماعی آماده است با گروه‌هایی مانند نُجَباء که در این زمینه فعالند، همکاری کند.

تحلیلگران حضور هیئت اروپایی در دفتر نمایندگی مقاومت اسلامی نُجَباء در بصره و رایزنی با این گروه جهادی را نشانه تقابل اتحادیه اروپا با سیاست تحریمی امریکا علیه نُجَباء ارزیابی کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتحادیه اروپا ایران تروریسم عراق برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۹۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه اروپا اپل را مجبور می‌کند که iPadOS را باز کند

ایتنا - طبق قوانین DMA، درگاه‌بانان از ترجیح دادن خدمات‌شان به رقبا و حبس کردن کاربران در اکوسیستم منع شده‌اند. طبق گزارش بلومبرگ، آیپد اپل به فهرست محصولات فناوری که باید قوانین DMA اتحادیه اروپا را رعایت کنند اضافه شده است. کمیسیون اروپا رسما iPadOS را به عنوان یک درگاه‌بان تحت DMA در کنار مرورگر وب سافاری، سیستم عامل iOS و اپ استور تعیین کرده است.
 
به گزارش ایتنا، در این بیانیه آمده است که کاربران اساساً در اکوسیستم iPadOS اپل «محبوس» هستند که این باعث منصرف کردن کاربرانش از رو آوردن به محصولات رقبای آن می‌شود. این شرکت شش ماه فرصت دارد تا از تمهیدات متنوع پیشگیرانه این اتحادیه پیروی کند.
 
این تصمیم به دنبال تحقیقاتی چند ماهه بر روی iPadOS برای تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا به عنوان نرم‌افزار درگاه‌بان واجد شرایط است یا خیر اتخاذ می‌شود. مارگرت وستیگر، معاون اجرایی مسئول خط‌مشی رقابت در کمیسیون اروپا، نوشت: «iPadOS درگاه مهمی است که بسیاری از شرکت‌ها برای دسترسی به مشتریان خود به آن متکی هستند. تصمیم امروز تضمین خواهد کرد که انصاف و رقابت‌پذیری نیز در این پلت‌فرم حفظ شود».

 
اپل برای کسب اطمینان از تطابق‌پذیری iPadOS چه کاری باید انجام دهد؟ طبق قوانین DMA، درگاه‌بانان از ترجیح دادن خدمات‌شان به رقبا و حبس کردن کاربران در اکوسیستم منع شده‌اند. همچنین نرم‌افزار باید به طرف‌های ثالث اجازه دهد تا با سرویس‌های داخلی همکاری متقابل داشته باشند، که به همین دلیل است که فروشگاه‌های طرف ثالث در حال اهمیت پیدا کردن برای آیفون‌ها در اروپا هستند.
 
به گزارش ایتنا، در بیانیه‌ای که توسط فوربس منتشر شد، اپل گفت که «به تعامل سازنده با کمیسیون اروپا ادامه خواهد داد» تا اطمینان حاصل شود که خدمات تعیین‌شده‌اش با DMA از جمله iPadOS مطابقت دارد. با این حال، این شرکت دقیقاً راضی نیست و این قانون را به ایجاد «خطرات جدید حریم خصوصی و امنیت داده‌ها» متهم کرده است. به همین منظور، اپل یک شکوائیه حقوقی به دادگاه عمومی اتحادیه اروپا که قرار است در اواخر سال جاری در لوکزامبورگ برگزار شود صادر کرده است.

دیگر خبرها

  • درخواست اتحادیه اروپا از چین درباره ایران
  • هشدار به اتحادیه اروپا درباره مصادره دارایی‌های روسیه
  • تاسف عمیق رئیسی درباره شکستن حرمت دانشجو در خاک امریکا! | فیلم
  • لیست کارگاه خوب تعمیر مبل زیر نظر اتحادیه در تهران
  • اتحادیه اروپا اپل را مجبور می‌کند که iPadOS را باز کند
  • سطح امید به زندگی در اروپا به ۸۱.۵ سال رسید
  • بورل: همه اعضای اتحادیه اروپا روسیه را «تهدید» نمی‌دانند
  • رییس‌جمهور چین به فرانسه می‌رود
  • اذعان بورل به از دست رفتن قدرت آمریکا
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا