Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@09:54:13 GMT

انتصابی دیگر در ناجا

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۰۰۷۰

با حکم سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا مقیمی به سمت رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا منصوب گردید.

بر اساس این خبر:سردار محمدضا مقیمی قبل از این سمت رئیس پلیس آگاهی ناجا بوده اند.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران رئیس پلیس پلیس آگاهی رئیس پلیس فرمانده نیروی انتظامی ناجا پلیس امنیت اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۰۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مکارم‌شیرازی: پلیس طرح نور را با قدرت ادامه دهد

آیت‌الله مکارم شیرازی در پیامی شفاهی که توسط فرزندشان به سردار رادان ابلاغ شد از اقدامات وی و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور تقدیر کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم تقدیر از سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور با عنوان «تکریم سردار» در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه السلام قم برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین محی الدین مکارم فرزند آیت الله العظمی مکارم شیرازی، حمایت این مرجع تقلید را از طرح نور فراجا اعلام و سلام و مراتب قدردانی معظم له را به سردار رادان ابلاغ کرد.

بر اساس اعلام پایگاه پلیس، پیام تقدیر آیت الله العظمی مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور بدین شرح است:

سلام علیکم
عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می کشید، خصوصا این طرح نور را که همت کردید. انشاءالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و ان شاءالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مکارم‌شیرازی: پلیس طرح نور را با قدرت ادامه دهد
  • مقیمی: اندیشه امت‌سازی به سرعت در حال تحقق است
  • صفر تا ۱۰۰ پابندهای الکترونیکی
  • ماجرای قمه‌کشی در ارومیه
  • قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم
  • (ویدیو) هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس؛ مراقب باشید!
  • فیلم/ توصیه سردار رادان به رؤسای پلیس
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور وجود ندارد
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک