Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمد عبدالله پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رشت با اشاره به اقدامات سپاه قدس گیلان در خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده، اظهار کرد: نیروهای گیلانی در چهار استان سیل‌زده خوزستان، لرستان، مازندران و گلستان در حال خدمت‌رسانی به مردم گرفتار در سیل هستند.

وی با اشاره به اینکه تعداد 6 دستگاه لودر، بیل و کامیون برای شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی فرستاده‌ شده، افزود: اکیپ مهندسی سپاه قدس گیلان همراه با دو دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه لودر و سه دستگاه کمپرسی جهت خدمت‌رسانی به مردم شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی امروز عازم منطقه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه بسیج و سپاه هیچ محدودیتی در خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان ندارند، افزود: تا این لحظه تعداد هفت‌دستگاه سنگین واحد مهندسی سپاه قدس گیلان به خوزستان و سه دستگاه ماشین سنگین کمپرسی جهت خدمات‌رسانی به پل‌دختر فرستاد شده و در صورت نیاز باز هم فرستاده می‌شود.

عبدالله پور با اشاره به اینکه نیروهای خدمت رسان سپاه قدس گیلان در منطقه مستقرشده‌اند، تصریح کرد: در روزهای های گذشته فقط بیش از 20 تن آب‌معدنی به شهرستان سیل‌زده پل‌دختر ارسال‌شده و در سیل گلستان و مازندران نیز بیش از 500 میلیون تومان کمک‌های مردمی نقدی و غیر نقدی در مرحله نخست به این دو استان فرستاده شد و تعدادی از نیروهای جهادی ما نیز در منطقه حضور دارند.

وی با اشاره به واگذاری رفع مشکلات ناشی از سیلاب دو شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی مازندران به سپاه قدس گیلان بیان کرد: تعداد دو دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه لودر سه دستگاه کمپرسی جهت خدمت‌رسانی به مردم شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی امروز عازم منطقه می‌شوند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اعزام کاروان بزرگ کمک‌های مردمی گیلان به سمت مناطق سیل‌زده در روز پاسدار، افزود: علاوه بر کمک‌های نقدی، مبلغ 800 میلیون تومان کمک غیر نقدی نیز توسط مردم گیلان برای ارسال به مناطق سیل زده به سپاه قدس گیلان اهدا شده است.

عبدالله پور با اشاره به اینکه مساجد و پایگاه‌های بسیج نقش اصلی را در جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان استان‌های گلستان و مازندران داشتند، بیان کرد: علاوه بر سپاه و آستان قدس رضوی در گیلان، کمیته امداد و هلال‌احمر نیز در حال جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستند.

وی با اشاره به اینکه روز پنج‌شنبه لوازم ضروری خانگی 22 منزل سیل‌زده شمال کشور توسط سپاه ناحیه فومن تهیه‌ و ارسال شد، تصریح کرد: تمامی نواحی سپاه قدس گیلان بسیج شده‌اند تا با جمع‌آوری کمک‌های مردمی بخشی از مشکلات مردم سیل‌زده را برطرف کنند و این کارها تنها بافرهنگ بسیجی میسر می‌شود زیرا بیشتر کمک‌های ما از روستاها جمع‌آوری‌شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در تلاش هستیم با پشتیبانی مردم بار سنگین سیل را از دوش هم‌وطنان سیل‌زده برداریم، افزود: مردم سیل‌زده گلستان، مازندران، لرستان و خوزستان بدانند که نیروهای گیلانی بسیج و سپاه تا پایان در کنارشان هستند.

عبدالله پور با اشاره به اینکه اعتماد مردم به سپاه سرمایه‌ای ارزشمندی برای رشد و تعالی این نیروی ولایی بوده، گفت: سپاه و نیروهای بسیج خدمتگزار بی‌ادعای این نظام و انقلاب هستند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۰۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری از اساتید حوزه تربیت بود

ایسنا/گیلان مسؤل نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان با بیان اینکه علامه مطهری یکی از اساتید عرصه تربیت است، گفت: علما، شهدا، مجاهدین و رزمندگان ما به پیروی از پیامبر و ائمه در مسیر اسلام طی طریق کردند و هر کس در این راه قرار گرفت یقینا به سعادت خواهد رسید و استاد شهید مرتضی مطهری یک نمونه از این افراد بود.

حجت الاسلام احسان الله محمدی امروز سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه در همایش سالروز شهادت استاد شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج که در سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در بندرانزلی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد مطهری، اظهار کرد: علامه شهید مرتضی مطهری؛ مجاهد فی سبیل الله، عارف فیلسوف و فقیه عالی قدر و یکی از اساتید عرصه تربیت است.

وی با بیان اینکه برخی فلاسفه و روانشناسان تربیت را در به مثابه ابنیه و ساختمان سازی در نظر گرفته‌اند، افزود: از این منظر جامعه سازی و انسان سازی همانند ساختمان سازی است که مواد مرغوب و مهندس شایسته و لایق نیاز دارد تا در کنار هم یک بنای مستحکم و زیبا به ثمر بنشیند.

حجت الاسلام محمدی با تاکید بر اینکه در بحث تربیت نیز برای داشتن جامعه سالم و ایده آل به محتوا و متن به عنوان مواد همچنین به مربی آگاه و کاربلد نیاز داریم، گفت: اسلام به عنوان محتوا و متنی که پیامبر اکرم از جانب خداوند آورده، بی‌نظیر و بی‌بدیل است همچنین مهندسی آن توسط نبی مکرم اسلام، بی‌نظیر بوده است. لذا هر شخصیتی که در این مکتب تربیت پیدا کند راهش درست و بی بدیل خواهد بود چون از خود چیزی نمی گوید و حرف و راه خدا را در پیش دارد.

مسؤل نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان با اشاره به گسترش اسلام علی رغم همه توطئه‌های دشمنان از ابتدا تا به امروز، تصریح کرد: قرآن به عنوان کلام الهی همچنین سیره ائمه اطهار به مثابه مواد عالی تربیتی در اختیار ما قرار دارد و باید مربیان امروز با استفاده از این محتوای غنی و به شایستگی، ساختمان اسلام را بالا ببرند.

حجت الاسلام محمدی تاکید کرد: علما، شهدا، مجاهدین و رزمندگان ما به پیروی از پیامبر و ائمه در مسیر اسلام طی طریق کردند و هر کس در این راه قرار گرفت یقینا به سعادت خواهد رسید و استاد شهید مرتضی مطهری یک نمونه از این افراد بود.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام مرتضی علیزاده، مسؤل عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه بندرانزلی ضمن تسلیت سالگرد شهادت استاد مطهری و تبریک هفته معلم همچنین هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج، اظهار کرد: شناخت ابعاد شخصیتی استاد مطهری نیاز به دانش و معرفت دارد و شخصیت‌های بزرگ از جمله امام خمینی(ره) و علامه طباطبایی می تواند مقام شهید مطهری را آنگونه که شایسته است بشناسند.

مسؤل عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه بندرانزلی تاکید کرد: امروز هر کدام از ما باید در ویژگی های بزرگان بیشتر دقت و مطالعه کرده و سجایای اخلاقی آنها را سرلوحه زندگی فردی و اجتماعی خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه روحیه معنوی، اسلام شناسی، انقلابی بودن شهید مطهری نه فقط برای معلمان و طلاب بلکه برای همه اقشار جامعه الگوی حسنه است، افزود: رمز موفقیت آیت الله مطهری در ارتباط با خدا بود و کسی که به خدا وصل شود دیگران را نیز به خدا متصل می کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهید مطهری از اساتید حوزه تربیت بود
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج
  • دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه
  • عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده