Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@13:34:09 GMT

نظر مدیر پرسپولیس درباره تصمیم برانکو در مورد عالیشاه

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۰۷۱۳

نظر مدیر پرسپولیس درباره تصمیم برانکو در مورد عالیشاه

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید سرمربی این تیم برای تصمیم‌گیری در مورد وضعیت امید عالیشاه، اختیار تام دارد.

به گزارش ایسنا، محسن خلیلی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: خوشبختانه تیم شرایط ایده‌آلی دارد. دو برد ارزشمند کسب کردیم و به ادامه موفقیت‌های‌مان خوشبین هستیم. طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام دادیم سه جلسه تمرین در شهر دوبی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو جلسه قبل از بازی و یک جلسه هم به درخواست کادر فنی، روز بعد از بازی تیم ریکاوری می‌کند. پرواز رفت ما ساعت ۱۱:۴۰ روز یک‌شنبه به وقت تهران به سمت دوبی می‌رویم و ساعت ۱۵ به وقت محلی از دوبی برمی‌گردیم.

او در مورد وضعیت عالیشاه هم بیان کرد: هنوز در این مورد که عالیشاه در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفته است صحبتی با ما نشده است اما کادر فنی اختیار تام دارد. با نظر برانکو عالیشاه برای بازی با الاهلی همراه ما به امارات سفر نمی‌کند. تصمیم گیرنده نهایی در مورد عالیشاه سرمربی تیم است. باشگاه تابع نظر سرمربی است.
ادامه دارد…

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس محسن خلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۰۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید

به گزارش همشهری آنلاین، اوسمار از وقتی سرمربی پرسپولیس شده، حساب ویژه ای روی کاپیتان تیمش باز کرده و امید عالیشاه به یکی از مهره های فیکس و تاثیرگذار تبدیل شده است.

هر دو شکست اوسمار در لیگ و جام حذفی که مقابل آلومینیوم رقم خورد، در حالی اتفاق افتاد که عالیشاه در ترکیب تیمش حضور نداشت.

عالیشاه طی یکی دو روز اخیر به تمرینات گروهی تیمش برگشته و شرایط حضور در تمرینات گروهی را پیدا کرده است.به این ترتیب او مشکلی برای همراهی پرسپولیس در بازی فوق العاده حساس مقابل سپاهان نخواهد داشت.

کد خبر 848339 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی اوسمار ویرا

دیگر خبرها

  • کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی بزرگ با سپاهان
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان