Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@03:35:50 GMT

شام قهرمانی السد به حساب بغداد بونجاح

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۰۸۷۹

شام قهرمانی السد به حساب بغداد بونجاح

السد قطر با شعار «وقتی برای استراحت نیست» تمریناتش را برای بازی با پاختاکور آغاز کرد.


به گزارش "ورزش سه"، السد قطر که پنجشنبه شب جشن قهرمانی خود را با برتری پرگل برابر الاهلی در لیگ ستارگان برگزار کرد، تمرینات خود را برای دیدار با پاختاکور در لیگ قهرمانان آسیا با شعار «وقتی برای استراحت نیست» استارت زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آنها باید سه شنبه در تاشکند به مصاف حریف ازبکستانی خود بروند و در همین راستا عصر امروز آخرین تمرین خود را در زمین اختصاصی السد برگزار خواهند کرد و فردا با پرواز اختصاصی دوحه را به مقصد تاشکند ترک می کنند.


فو مینگ، داور چینی قضاوت بازی السد برابر پاختاکور را برعهده دارد.


کادرفنی این تیم در صحبت با بازیکنان تاکید کردند فرصتی برای جشن قهرمانی و خوشحالی وجود ندارد و آنها باید پرونده لیگ را خیلی زود ببندند.


بازیکنانی که در ترکیب اصلی السد در بازی با الاهلی قرار گرفتند، دیروز در سالن وزنه به ریکاوری پرداختند.


السد که در بازی قبلی خود ۳ امتیاز از پرسپولیس گرفته، با هدایت فریرای پرتغالی به دنبال کسب ۳ امتیاز برابر پاختاکور است تا به روند پیروزی های خود تداوم ببخشد.


اتفاق جالب در جریان اردوی السد این بوده که بغداد بونجاح، آقای گل این فصل لیگ ستارگان قطر شب گذشته هم تیمی های خود را شام مهمان کرد.

قطر بغداد بونجاح السد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر بغداد بونجاح السد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۰۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!

مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا باور دارد که هافبک اینتر در جشن قهرمانی از خودش نجابت زیادی به خرج داده است. 

طرفداری | جشن قهرمانی اینتر روی اتوبوس حامل بازیکنان که یکشنبه گذشته از خیابان‌های میلان عبور کرد، همانطور که انتظار می‌رفت، حواشی و تیترهای جنجالی به همراه داشت. دنزل دومفریز بنری توهین آمیز با هدف کوبیدن تئو هرناندز بالای سر برد و هاکان چالهان اوعلو هم پستی منتشر کرد که هواداران میلان را خطاب قرار داد. 

کنایه هاکان چالهان اوعلو به هواداران میلان بعد از فتح اسکودتو / عکس بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد

به گزارش گل ایتالیا، از ماریو بالوتلی در مورد واکنش چالهان اوعلو و رفتار کلی او در جشن قهرمانی سوال شد و او این گونه جواب داد:

صادقانه بگویم، او مثل یک جنتلمن رفتار کرد. اگر من جای او بودم، نمی‌دانید چه کار می‌کردم، فراموشش کنید. هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم، او واقعاً یک جنتلمن بود.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • تیم جدید و اروپایی اکرم عفیف مشخص شد؟
  • حزباوی دوباره برای قهرمانی برگشت! (عکس)
  • پیشنهادات اروپایی برای رونالدینیوی قطری‌ها
  • اکرم عفیف: رونالدینیو قطری می‌تواند به اروپا برود
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟