Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر فدراسیون شنا گفت: به هیچ عنوان حاضر به واگذاری استخر قهرمانی آزادی نیستیم چون تنها استخر استاندارد ما است و در این مورد به شرکت توسعه هم نامه نزده‌ایم که این استخر را نمی‌خواهیم و از برخی صحبت‌ها تعجب می کنم.

به گزارش ایسنا، صبح امروز مسئولان مجموعه ورزشی آزادی با نصب بنری در ورودی این مجموعه از تعطیلی این استخر خبر دادند تا صحبت‌ها و خبرهای واگذاری این استخر قهرمانی به بخش خصوصی بیش از پیش قوت بگیرد که این موضوع با واکنش تند اهالی شنا همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واکنش به این خبر از سوی شرکت تجهیز اماکن ورزشی اعلام شد که پیش از این فدراسیون شنا در نامه‌ای به شرکت توسعه و تجهیز اعلام کرده است که به دلیل بالا بودن هزینه‌های نگهداری، قصد در اختیار داشتن استخر قهرمانی آزادی را ندارد اما، فرید فتاحیان دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با تکذیب این موضوع گفت: ما همیشه گفته‌ایم که استخر قهرمانی آزادی برای فدراسیون شنا است و به هیچ عنوان حاضر نیستیم این استخر را به شخص یا ارگان خاصی واگذار کنیم. از ابتدای تأسیس این استخر برای توسعه ورزش قهرمانی و شنا ساخته شده است.

او افزود: امروز (شنبه) ۱۷ فروردین ماه ۱۳۹۷ هم به وزارت ورزش آمده‌ایم تا پیگیر این موضوع باشیم. خوشبختانه آقای سلطانی‌فر و داورزنی هم به شدت با اینکه استخر آزادی به بخش خصوصی واگذار شود مخالف هستند و به هیچ عنوان این تصمیم را تأیید نمی‌کنند. وزیر و آقای داورزنی معتقدند که استخر قهرمانی باید در اختیار قهرمانان و ملی‌پوشان باشد.

فتاحیان در پاسخ به این سوال، آیا تا کنون فدراسیون شنا در نامه‌ای به شرکت توسعه و تجهیز یا وزارت ورزش اعلام کرده است که استخر قهرمانی آزادی را نمی‌خواهد؟ گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی وجود ندارد. مگر می‌شود این کار را کنیم وقتی تنها استخر استاندارد ما آزادی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۱۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رئیس‌جمهور و رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

انتخاب عاطفه خادمی، بر اساس ماده واحده تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی در جلسه اسفند سال گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی و نیز بر اساس مصوبه بهمن ۱۴۰۲ شورای معین این شورا به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسید.

پیش از این سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور بود.

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • جوانان باید از منطق سیاست‌ها و رفتار نظام با خبر باشند | آنها بدانند چرا حاضر به ایجاد روابط با برخی کشور‌ها نیستیم | دانش‌آموزان را از خطر‌ها و دشمنی‌ها آگاه کنید
  • بلینکن خطاب به نتانیاهو: واشنگتن همچنان مخالف عملیات رفح است
  • انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد