Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیمی با بیان اینکه ۱۰ بقعه متبرکه شهرستان شفت میزبان برگزاری جشن نیمه شعبان است، گفت: برگزاری مراسم شب جشن میلاد، احیاء شب نیمه شعبان و قرائت دعای کمیل به شکل خاص از جمله برنامه‌های نیمه شعبان است.

«حمید رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شفت با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: نیمه شعبان، بهار منتظران و عید عاشقان امام موعود است که باید تا هنگامه ظهور آن امام غایب از نظر، بزرگ شمرده شده و از این فرصت مغتنم برای ترویج نام و یاد مولای خویش استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اوقاف و امور خیریه شفت افزود: از این رو اداره اوقاف و امور خیریه، که توفیق خدمت‌گزاری به آستان مقدس بقاع متبرکه امامزادگان را دارد، برآن است تا با اجرای ویژه برنامه‌ای، از این عید بزرگ برای ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار، بهره برده و صحن و سرای بقاع متبرکه را با شمیم دلربای گل نرگس، معطر و مزین کند.

 

وی با بیان اینکه 10بقعه متبرکه شهرستان شفت میزبان برگزاری جشن نیمه شعبان است، گفت: برگزاری مراسم شب جشن میلاد، احیاء شب نیمه شعبان و قرائت دعای کمیل  به شکل خاص، برپايي باشکوه نماز جماعت در شب و روز برگزاری مراسم و برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله برنامه‌های نیمه شعبان است.

 

رحیمی تصریح کرد: ايجاد فضای معنوی در بقاع متبركه با پخش ادعيه ويژه امام زمان(عجل الله تعالی فرجه شریف)، نماهنگ و سرود و تواشیح، تدارک و تهيه غرفه‌های مخصوص کودک و نوجوان با موضوع امام زمان(عج) و مراسم متنوع نوشتن نامه به حضرت مهدي(عجل الله تعالی فرجه الشریف) از دیگر برنامه‌های اوقاف و امور خیریه شهرستان شفت در نیمه شعبان است.

 

وی خاطرنشان‌ساخت: تبلیغات و اطلاع ‌رسانی مناسب در خصوص مراسم نیمه‌شعبان، برپایی ایستگاه‌های مشاوره وقف و ایجاد وقف جدید مرتبط با امام زمان(عج)، قرائت زیارت حضرت ولی عصر(عج)، تدارک حلقه‌های معرفتی و هم‌انديشی، پرسش و پاسخ در جوار بقاع متبرکه شاخص شهرستان با دعوت از صاحب‌نظران و کارشناسان عرصه مهدويت در زمينه‌های مهدویت، انتظار، وظایف منتظران و برگزاری مراسم ختم صلوات برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) از عمده برنامه‌ها در نیمه شعبان است.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل خسارت سیل سیل لرستان بارندگی و سیلاب خوزستان اصفهان لرستان سیل زدگان هلال احمر مناطق سیل زده احیای نیمه شعبان جشن نیمه شعبان نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۱۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار گناوه صبح یکشنبه در این آئین معنوی در گلزار مطهر شهدای این شهرستان ضمن تبریک هفته کار و کارگر و تقدیر از برگزار کنندگان مراسم گفت: فرهنگ کار، تلاش و جهاد برای عمران و آبادانی ایران اسلامی به دست کارگران و زحمتکشان عرصه تولید موید جانفشانی این قشر است و همه ما مدیون تلاش‌ها و زحمات این قشر هستیم و باید قدردان زحمات آنان باشیم.

محمد تقی صفری با بیان اینکه کارگران در ایران اسلامی سربازان جبهه عمران و آبادانی با تفکر انقلابی و دینی هستند، افزود: جامعه‌ای مترقی و از فرصت‌ها بیشتر استفاده می‌کند که به قشر کارگر توجه بیشتری داشته باشد.

وی گفت: امروز در این مکان مقدس با شهدای والامقام که راه شهادت، دینداری؛ شهامت، ایثار، از خودگذشتگی را به همه ما آموختند عهد و پیمان می‌بندیم که در هر جایگاه و مسئولیتی با تبعیت پذیری از فرامین مقام معظم رهبری و با الگو گرفتن از شهدا، برای خدمت صادقانه به مردم و نظام اسلامی تلاش کنیم.

فرماندار گناوه با تاکید بر اینکه کارگری شغل بسیار ارزشمندی است و کارگران شریف‌ترین قشر زحمتکش جامعه هستند یادآور شد: کارگران با توکل بر خدا و تلاش مضاعف در پی خدمت به مردم و کسب روزی حلال هستند و همه ما باید قدردان آنها باشیم و آنها را تکریم کنیم.

فرماندار گناوه گفت: همه کارفرمایان و نهادها وظیفه دارند که کارگران را تکریم کنند و در بحث حقوق و مزایا و بیمه و هرگونه کمک آنها را مورد عنایت خاص قرار دهند.

وی بیان کرد: در شهرستان گناوه به همت و تلاش کارگران و همراهی همگانی کارهای بزرگی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، گردشگری، فرهنگی، عمرانی و سایر حوزه‌ها انجام شده که این فعالیت‌ها تداوم دارد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این آئین با تبریک هفته کار و کارگر و تقدیر از شرکت کنندگان در مراسم گفت: برنامه‌های مختلفی در این هفته در شهرستان تدارک دیده شده است و امروز به همین مناسبت آئین ویژه غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا برگزار شد.

کریم صفایی افزود: پیاده روی و اهدای خون با همکاری انجمن دریانوردان، برگزاری جشنواره غذا و برگزاری جشن بزرگ کار و کارگر از برنامه‌های شاخص این هفته در شهرستان است.

وی ادامه داد: برنامه‌های متنوع دیگر از جمله بازدید از واحدهای تولیدی و اقتصادی در شهرستان در این هفته اجرا خواهد شد.

در پایان این مراسم حاضرین با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه با آرمان‌های بلند انقلاب، امام و شهدا تجدید بیعت کردند.

قرائت زیارت پرفیض زیارت عاشورا در آستان مقدس امامزاده سلیمان بن علی (ع) از دیگر برنامه‌های این روز به مناسبت هفته کار و کارگر بود که با حضور شرکت کنندگان برگزار شد.

کد خبر 6090697

دیگر خبرها

  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی