Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@19:55:01 GMT

بازدید ۱۴ هزار نفر از موزه‌های خراسان‌شمالی

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۱۵۵۶

بازدید ۱۴ هزار نفر از موزه‌های خراسان‌شمالی

حبیب یزدانپناه، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: در ایام نوروز با هدف ارائه خدمات هر چه بیشتر به مسافران و نیز رفاه حال آنان ساعت کار موزه‌ها از 9 صبح تا ساعت ۱۹ به صورت یکسره تعیین و البته در روزهایی از نوروز نیز به دلیل استقبال گردشگران تا ساعت 22 تمدید شد که در نهایت بیش از 14 هزار نفر از مسافران نوروزی از موزه های استان بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به میزبانی پنج موزه از مسافران نوروزی، افزود: موزه باستان شناسی و مردم شناسی مفخم، موزه قلعه جلال الدین گرمه، موزه تاریخ شهر و مردم شناسی در شهرهای فاروج، شیروان و جاجرم از جمله این موزه‌ها هستند.
یزدانپناه یادآورشد: از ابتدای نوروز تاکنون، 366 هزار و 17 نفرازمسافران و مردم از جاذبه‌های خراسان‌شمالی بازدید کردند، گفت: طی ایام نوروز در مجموع 178 واحد رستوران، مهمانپذیر، سفره خانه سنتی، هتل، متل، خانه مسافر، اقامتگاه بومگردی با ظرفیت 941 تخت در سطح استان به مسافران نوروزی ارائه خدمات کردند.
یزدان پناه با اشاره به اینکه 150 مدرسه استان برای اسکان فرهنگیان آماده سازی شده،عنوان کرد: فضاهایی برای استقرار مسافر در شرایط اضطرار در مساجد، حسینیه ها و سالن ورزشی در همه شهرستان ها به صورت آماده در نظر گرفته شد تا در صورت نیاز از این ظرفیت ها برای اسکان مسافر استفاده شود.
وی با بیان اینکه از ابتدای نوروز تاکنون دو میلیون و 18 هزار و 877 مسافر وارد استان شدند، گفت: این تعداد مسافردر مجموع با بیش از 505 هزار دستگاه وسیله نقلیه وارد استان شدند که میزان اقامت مسافران در استان از ابتدای نوروز تاکنون 43 هزار و 491 نفراست.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن بازدید از موزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۱۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد

حسن جعفری گفت: این پرواز به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای مواجه شد.

وی اضافه کرد: پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما