Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@06:58:47 GMT

تشییع سلطان صاحبقران در هوای ابری +عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۱۶۸۴

تشییع سلطان صاحبقران در هوای ابری +عکس

به گزارش ایسکانیوز، با تمهیدات انجام شده توسط شهرداری منطقه 11 برای برگزاری مراسم وداع با هنرمند پیشکسوت عرصه سینما وتلویزیون کشورمان جمشید مشایخی، ساعتی پیش آیین تشییع پیکر و وداع با آن مرحوم در تالار وحدت برگزار شد.

این مراسم صبح امروز با حضور شهردار تهران ، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران ، خانواده ، هنرمندان و شهروندان تهرانی از تالار وحدت به سمت بهشت زهرا (س) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش شهرداری منطقه ۱۱ با آماده سازی محیطی و مناسب سازی فضاهای پیرامون تالار وحدت خود را آماده میزبانی از خانواده ،شهروندان ،هنرمندان و علاقمندان به هنرمند پیشکسوت جمشید مشایخی برای بدرقه پیکر آن مرحوم کرده بود.

این اقدامات که در تالار وحدت و در سطح محدوده انجام شد؛ شامل آماده سازی محیطی جهت پذیرایی از شرکت کنندگان در مراسم،اطلاع رسانی در سطح شهر ، میزبانی و پذیرایی از حاضران و تهیه وسایل ایاب و ذهاب بوده است.

انتهای پیام/

20 / 20 جمشیدمشایخی تشییع جمشید مشایخی شهرداری شهردای منطقه 11 تالار وحدت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: جمشیدمشایخی تشییع جمشید مشایخی شهرداری تالار وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۱۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: در این منطقه ۳۹ آب‌نما وجود دارد که نگهداری آن‌ها سالانه ۱۷ میلیارد ریال هزینه دارد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برنامه‌های سال جاری منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: بهینه‌سازی آب‌نماهای موزیکال بوستان سپاهان‌شهر با هزینه ۹۰ میلیارد ریال، بهینه‌سازی آب‌نمای تصادفی پل مارنان با هزینه ۲۰ میلیارد ریال، بهینه‌سازی و ساماندهی آب‌نماهای میدان گردهمایی صفه، میدان ارتش و میدان جلفا با هزینه ۲۳ میلیارد و پانصد میلیون ریال در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در منطقه ۵ شهرداری اصفهان ۳۹ آب‌نما وجود دارد که نگهداری آن‌ها سالانه ۱۷ میلیارد ریال برای این منطقه هزینه دارد.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان تصریح کرد: وجود آب‌نما درمیدان‌ها و بوستان‌ها با صدای آبی که ایجاد می‌کند، علاوه بر افزایش زیبایی منظر شهری، در ایجاد آرامش و تلطیف هوا نیز تأثیرگذار است و جلوه‌هایی از زیبایی و نشاط را برای شهروندان به ارمغان می‌آورد.

کارگر خاطرنشان کرد: آب‌نماهای سطح منطقه ۵ به‌عنوان بخشی از المان‌های زیباسازی در پارک‌ها و فضاهای سبز به‌منظور زیباتر کردن نمای بصری و تلطیف روحیه شهروندان تعمیر و مجدد راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: اقدامات انجام شده در عملیات نظافت آب‌نماها شامل سرویس الکتروپمپ و متعلقات، اسیدشویی و شست‌وشوی حوض، بررسی نورپردازی و آب‌گیری و استارت آب‌نما می‌شود.

کارگر تاکید کرد: اهمیت دادن به نظافت عمومی و میکروب‌زدایی از محیط زیست انسانی، امری حیاتی است که موجب جلوگیری از بسیاری بیماری‌های واگیردار می‌شود، همچنین بی‌توجهی به آن، ضررهای جبران‌ناپذیری را به سلامت جسمی افراد وارد می‌کند.

کد خبر 750823

دیگر خبرها

  • «نجوای عشق» در تالار وحدت می‌پیچد
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • هوای ابری و بارش‌های بهاری فردا در ۲۳ استان
  • اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان
  • واکنش جمشید مشایخی، علی حاتمی و بهمن فرمان‌آرا به احضار هنرمندان به دادگاه انقلاب در بهار ۵۹/ از شجریان تا کرم رضایی برای پاره‌ای توضیحات احضار شدند
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق
  • هوای صاف و آفتابی در مازندران
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد