Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد  مدت زمان حضورش در تیم پرسپولیس که به ۴ سال رسید، گفت: ۴ سال زمان زیادی است. فلسفه کاری‌ام به شکلی است که وقتی به جایی می‌روم به نحوی کار می‌کنم که انگار قرار است صد سال در آنجا بمانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  آن زمان که با پرسپولیس قرارداد بستم برای بقا می‌جنگیدیم، اما الان به دنبال قهرمانی در آسیا هستیم. پرسپولیس دیگر نباید به آن شرایط باز گردد.

عالیشاه در لیست ما جایی ندارد

برانکو در مورد وضعیت امید عالیشاه و خط خوردن او از لیست نهایی، گفت: در مورد عالیشاه بهترین تصمیم را می‌گیرم. فعلا او در لیست ما نیست همین.

سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد  عالیشاه هم سرنوشتی مانند محسن مسلمان و رامین رضائیان داشته باشد، گفت: خیر، من تصمیمی که بهترین عواقب را برای تیم دارد می‌گیرم. ما ۲۹ بازیکن داریم. در تمام تیم‌های دنیا ۱۱ بازیکن به میدان می‌روند که راضی هستند، اما سایر بازیکنان ناراضی هستند. این مسئله طبیعی است.

او ادامه داد: اتفاقات زمین نشان می‌دهد که چه کسی باید بازی کند. همه بازیکنان را دوست دارم و با کسی مشکل ندارم. باید تصمیم بگیرم که چه کسی بازی کند. باید بررسی کنم که در زمین چه بازیکنی به درد تیم می‌خورد. الان مهدی شریفی و محسن ربیع‌خواه هم بازیکنان رزرو هستند. سروش رفیعی، بشار رسن و بودیمیر هم همین وضعیت را دارند. فوتبال همین است.

بودیمیر و شجاع استراحت کردند

ایوانکوویچ در مورد حضور نداشتن شجاع خلیل‌زاده در تمرینات  گروهی، گفت: او مشکل کوچکی در زانویش دارد که همراه با بودیمیر امروز مرخصشان کردیم تا استراحت کنند. بودیمیر هم عواقب بازی با پیکان را همچنان به همراه دارد. علیرضا بیرانوند هم کل شب گذشته را در راه بازگشت به تهران بود. او تلاش می‌کند تا جایی که در توان دارد غم مصیبتی که برای همشهری‌هایش رخ داده را کاهش دهد.

سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت: بچه‌ها همه سر حال هستند. امروز تمرین سبکی برگزار کردیم. چیزی که من را خوشحال می‌کند این است که بازیکنان ما همه سر حال هستند و از خودشان خستگی نشان نمی‌دهند. بازی جالبی در پیش داریم. الاهلی بعد از تغییر مربی که داشته تیمشان را بهتر کردند. هدف ما این است که بهترین نتیجه را در هر مسابقه بگیریم.

 در گروه ما ۹ تا ۱۰ امتیاز برای صعود کافی است

برانکو در مورد اینکه موفقیت او در لیگ برتر محسوس است، اما در صورت نبردن الاهلی کار این تیم در آسیا سخت می‌شود، گفت: باز هم تکرار می‌کنم بعد از قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا به این نتیجه رسیدیم که گروه سختی داریم. السد تیمی است که از تیم ملی قطر قوی‌تر است. پاختاکور در ازبکستان قهرمان است و هشت ملی پوش دارد. الاهلی هم جزو ۴ تیم برتر عربستان است. آن‌ها همیشه در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند. طبیعی است که ما مثل هر سال شوق و بلند پروازی داریم. تازه ۲ بازی برگزار شده و ۱۲ امتیاز باقی مانده است. در گروه ما ۹ تا ۱۰ امتیاز برای صعود کافی است.

به دنبال بهانه جویی نیستم، اما از داور چینی ضربه خوردیم

برانکو در مورد مشکلات داوری در آسیا و امتیازاتی که این تیم مقابل السد و پاختاکور از دست داد، گفت: می‌دانید چه کسی قرار است داور بازی باشد. او همان داور چینی است که در فینال آسیا حضور داشت و به ما لطمه زد. طبیعی است که از این مسائل ترس داشته باشیم. می‌دانید دنبال توجیه و بهانه نیستم، اما این واقعیت وجود دارد که ما چهار امتیاز را به دلیل داوری از دست دادیم.

فشاری که روی تیمم گذاشتم تصمیم حرفه‌ای بود

ایوانکوویچ در مورد اینکه آیا قهرمانی پرسپولیس برای سومین سال متوالی تکرار می‌شود، بیان کرد: اصلا نزدیک به این مسئله هم نیستیم. سپاهان و استقلال یک مقدار عقب هستند، اما آن‌ها در کنار پدیده هنوز شانس قهرمانی دارند. در مورد تراکتورسازی که نیاز به صحبت نیست و آن‌ها فقط ۲ امتیاز کمتر دارند. از وضعیت خوب و اعتماد به نفس تیم بسیار راضی هستم. فشاری که روی تیم می‌آورم فشار حرفه‌ای است. باید حداکثر تلاش را برای کسب موفقیت به کار بگیریم. در ادامه موفقیت هم به دست می‌آید. هوادارانمان ارزش این تلاش را فهمیدند. خوشحالم که این رابطه را داریم و در این ۴ سال لحظات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد مسائل مالی باشگاه پرسپولیس گفت: این تصمیم گیری ها به باشگاه مربوط است.

بیشتر بخوانید:

باشگاه ناتینگهام فارست تولد فوتبالیست ایرانی را تبریک گفت +عکس

نوروزی:به پرسپولیس می روم

برانکو: شادی پس بردمان کامل نشد / کامیابی‌نیا به بازی مقابل الاهلی می‌رسد

انتهای پیام/

صحبت‌های برانکو در تمرین تیم پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۱۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در جام حذفی باخت و از گردونه مسابقات کنار رفت. یک دیدار جذاب و پرگل که ۱۲۰ دقیقه تماشاگران را در هیجان نگه داشت و سرانجام در ضیافت پنالتی بلیط صعود به میزبان رسید.

حذف پرسپولیس به عنوان مدافع قهرمانی آنقدر اتفاق مهمی بود که روی خیلی از اخبار و حواشی سایه بیندازد، اما وقتی که غبار هیجان بخوابد، وظیفه کارشناسان است که حقایق بازی را ببینند و آنالیز کنند.

در این مسابقه پرسپولیس ضعف‌های عجیب و غریبی داشت، اما بازیکنان درخشانی هم داشت. بازیکنانی مثل آل‌کثیر و اورونوف که در همان دقایق ابتدایی نیمه اول تیم مهمان را دو گل پیش انداختند. عیسی در وقت اضافه هم دوباره گل زد.

این روز‌ها خیلی‌ها از کیفیت کار مربی برزیلی پرسپولیس صحبت می‌کنند. آشکارا سبک بازی این تیم تغییر کرده و دیگر نسبت به زمان گل‌محمدی با تیم محتاطی طرف نیستیم. تیمی که بعد از زدن هر گل به فکر زدن گل‌های بعدی است و، چون به حمله فکر می‌کند، در دفاع هم زیاد غافلگیر می‌شود.

همه این حرف‌ها تکراری است، اما یک حقیقت پنهان هم دارد. اینکه هر مربی سیستم و روش بازیش را بر اساس داشته‌هایش طراحی می‌کند. تصور کنید اگر همین دو بازیکن در اختیار یحیی گل‌محمدی بودند چقدر می‌توانست در نتایج این تیم و سرنوشت نیمکت پرسپولیس موثر باشد!

بدون شک داشتن همین دو بازیکن یعنی عیسی و اورونوف در دور رفت می‌توانست چنان تغییری ایجاد کند که یحیی گل‌محمدی حالا حالا‌ها امپراطور سرخ باقی می‌ماند. به خصوص در شیوه بازی تیم یحیی که خط دفاعی سر و سامان بهتری داشت و گل زدن به این تیم سخت بود.

در این سال‌ها تیم یحیی اکثر مواقع وقتی گل اول را می‌زد و جلو می‌افتاد، برنده بازی بود و هر زمانی این تیم از داشتن یک بازیکن تمام کننده و گلزن رنج می‌برد پرسپولیس هم به دردسر می‌افتاد. فقط فرض کنید حتی یکی از این دو بازیکن در تیم یحیی حضور داشتند که فرصت‌های بالای ۷۰ درصدی را همیشه گل می‌کنند، آن وقت الان چقدر همه چیز تفاوت داشت!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • ملی‌پوشان با روحیه در سالن برگزار فینال (عکس)
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...