Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@07:54:09 GMT

همدان؛ 4 کشته در سیلاب ملایر

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۱۷۴۲

دو نفر به علت غرق شدن در آب رودخانه و دو نفر نیز به علت ماندن زیر آوار فوت کردند. آفتاب‌‌نیوز : مدیر اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان ملایر(همدان) گفت: در حوادثی که به سامانه 115 اعلام شده است، به دنبال بارندگی و سیلاب اخیر در شهرستان ملایر متأسفانه 4 نفر کشته و 4 نفر دیگر نیز مجروح شده اند.
‌حمید حمزه لو با بیان اینکه دو نفر به علت غرق شدن در آب رودخانه و دو نفر نیز به علت ماندن زیر آوار فوت کردند، افزود: رودخانه حرم آباد یک نفر فوتی و یک نفر مجروح داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: در روستای واشان یک نفر مصدوم ناشی از آوار، در روستای طجر علوی یک نفر مصدوم ناشی از آوار روستای میشن، دو نفر فوتی ناشی از ریزش آوار، در روستای بوربور یک نفر مصدوم ناشی از ریزش آوار و در رودخانه شوشاب به بلرتو نیز یک نفر فوتی داشته ایم.
حمزه لو در ادامه به 2 کشته و 7 مجروح در تصادف گرجایی اشاره کرد و گفت: به دنبال تماس مردمی با مرکز فوریت های پزشکی 115 مبنی بر تصادف در حد فاصل پری زنگنه و گرجایی با تعداد مصدومان بالا، بلافاصله مأموریت به پایگاه اورژانس جاده ای زنگنه اعلام شد که با وجود بارندگی و لغزنده بودن جاده نیروهای اعزامی در 7 دقیقه به محل حادثه رسیدند.
مدیر اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان ملایر گفت: علاوه بر پایگاه زنگنه، پایگاه هلال احمر پیروز، پایگاه اورزانس شهری 3 و پایگاه اورژانس شهری یک نیز به محل اعزام شدند که به علت شدت جراحات 2 نفر از مصدومان با وجود انجام CPR طی مسیر در بیمارستان امام حسین(ع) و غرضی فوت کردند.
وی با اشاره به اینکه توسط تکنسین‌های اورژانس شهرستان امسال به تعداد زیادی آموزش‌های اورژانس پیش بیمارستانی داده شده است، افزود: طبق برنامه ریزی‌ها در سال ۹۸ به 5هزار نفر دیگر از شهروندان این آموزش‌ها داده می شود.
حمزه لو با بیان اینکه کشیک های نوروزی از 15 اسفندماه تا پایان تعطیلات در 16 فروردین ماه فعال بودند، خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات نوروز بیمارستان های امام حسین(ع) و مهر، فوریت های پزشکی 115 و مراکز جامع سلامت شبانه روزی شهرهای سامن و ازندریان با 6 پزشک و مراکز جامع سلامت جوکار، اسلامشهر آق گل، حسین آباد ناظم، زنگنه و انوج در ساعت اداری به خدمات‌رسانی به بیماران پرداختند و فعال بودند.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سیلاب غرق شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۱۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور (یادبود زنده‌یاد محمدامین روستایی) که از ششم اردیبهشت در استان همدان و به میزبانی شهرستان ملایر آغاز به کار کرده بود ۱۰ اردیبهشت به پایان رسید.

این پیکار‌ها با حضور ۲۳۰ بوکسور از استان‌های مختلف و در سالن الغدیر ملایر برگزار شد و در نهایت تیم استان همدان با ۲ نشان طلا، ۲ نقره، ۲ برنز و ۲۹ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد و جام را در خانه نگاه داشت.

لرستان با ۳ نشان طلا و ۲۶ امتیاز، نایب قهرمان شد و تهران با ۶ نشان نقره و ۲۵ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

همچنین آذربایجان‌شرقی به‌عنوان تیم اخلاق انتخاب شد و کاپ تکنیک به محمدصالح مصباحی بوکسور وزن ۷۰ کیلوگرم تیم لرستان رسید.

کاپ قدرت نیز به ماهان ساجدی بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم تیم مازندران تعلق گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد