Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسحاق جهانگیری در گفت و گو با استانداران خوزستان، لرستان و سرپرست استانداری گلستان بر ضرورت همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر میان مردم و نهادهای امدادی و آمادگی دستگاه های اجرایی تاکید کرد

معاون اول رییس جمهوری در گفت و گوی تلفنی جداگانه با استانداران خوزستان و لرستان و نیز سرپرست استانداری گلستان بر ضرورت همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر میان مردم و نهادهای امدادی و آمادگی دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، «اسحاق جهانگیری» امروز- شنبه- در این گفت و گوی تلفنی آخرین وضعیت مناطق سیل زده و نحوه امداد رسانی به سیل زدگان را بررسی کرد.
وی همچنین ضمن تاکید بر لزوم اجرای تصمیمات اتخاذ شده در جلسات ستاد مدیریت بحران این استان ها به منظور کاهش خسارات و آسیب ها بر ضرورت همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر میان مردم و نهادهای امدادی و دستگاه های اجرایی تاکید کرد.
معاون اول رییس جمهوری با یادآوری فعالیت سامانه جدید بارشی در کشور، لزوم آمادگی بیش از پیش هموطنان و دستگاه های مسئول برای مقابله با حوادث احتمالی را خاطرنشان و بر ادامه تلاش بی وقفه مدیران این استان ها برای خدمت رسانی به مردم و رفع موانع تاکید کرد.
جهانگیری در این تماس های تلفنی بار دیگر بر آمادگی کامل دولت برای جبران خسارات ناشی از سیل های اخیر تاکید کرد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۱۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود

اسامه حمدان سخنگوی حماس اعلام کرد که عملیات کرم ابو سالم پیامی مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن بود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی در گفتگو با تلویزیون العربی تاکید کرد که مقاومت از طریق عملیات امروز یکشنبه علیه پایگاه نظامی کرم ابو سالم این پیام را به دشمن داد که اگر بخواهد به رفح حمله زمینی کند، کاملا آماده مقابله با آن و دفاع از ملت خود است.

اسامه حمدان اظهار داشت: سخت است از تغییر موضع آمریکا در قبال جنگ علیه غزه سخن گفت مگر اینکه آتش‌بس محقق شده و دشمن صهیونیستی نیز به آن پایبند باشد.

حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات خواهد شد

این رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس در بخش دیگری از سخنانش گفت: پیشرفت‌هایی در مذاکرات صورت گرفته و هیئت حماس برای مشورت با رهبران خود قاهره را ترک کرده است.

حمدان تصریح کرد: رژیم اشغالگر بر موضوع مبادله اسرا متمرکز شده و پاسخی به مسائلی که ما مطرح کردیم، نمی‌دهد.

وی بیان کرد که مقاومت قادر است بسیار فراتر از آنچه دشمن تصور می‌کند، به مقابله و رویارویی با آن ادامه دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • برخورد دستگاه قضا با ترک فعل انجام شده در حادثه امامزاده ابراهیم
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • مانوری برای محک آمادگی در برابر حوادث احتمالی
  • آواربرداری پس از نقشه‌برداری از خانه‌های آتش‌گرفته / ضرورت تسریع خدمات‌رسانی
  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان