Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عبدالحمید احمدی در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: به منظور اعلام همبستگی، همدردی و همراهی جامعه بزرگ ورزش و جوان با مردم سیل زده کشور، مراسم گلریزان با مشارکت فدراسیون ورزشی، ادارات کل ورزش و جوانان و سازمان های مردم نهاد جوانان سه شنبه بیستم فروردین در سراسر کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در تهران با هماهنگی که با اداره کل ورزش و جوانان استان تهران صورت گرفته است مراسم گلریزان ساعت ده صبح در مقابل درب اصلی مجموعه ورزشی شیرودی تهران با حضور قهرمانان، مدال‌آوران و بزرگان و پیشکسوتان ورزش و سازمان های مردم نهاد جوانان برگزار می‌شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: با تدبیر دکتر سلطانی فر ، وزارت ورزش و جوانان از نخستین روزهای وقوع سیل در قالب ادارات کل استان‌ها، هیات‌های ورزشی و سمن های جوانان همراه و در خدمت ستادهای مدیریت بحران بوده و این روند با عادی شدن شرایط و فروکش کردن بحران ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیشکسوتان جامعه سیل وزارت ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مسابقات استانی پرس سینه با لوازم و بدون لوازم با حضور ۱۱۰ نفر از ورزشکاران این رشته ورزشی درسالن ورزشی شهید کاظمی سقز برگزار شد.

اصلانی سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گفت: نفرات برتر به مسابقات کشوری که ۲۳ اردیبهشت در شهر مهاباد برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

این مسابقات در ۴ رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان بوده برگزار شد.

در پایان در رده نوجوانان و جوانان تیم و بزرگسالن تیم بانه بر سکوی نخست ایستاد و در رده پیشکسوتان نیز سنندج قهرمان شد.

 

دیگر خبرها

  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش یکشنبه برگزار می شود
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • کار خوب پلیس در حمایت از شهروند خبرنگاران
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد