Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:36:22 GMT

امدادگران هلال احمر هرمزگان به 65 حادثه خدمات رسانی کردند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۱۹۲۳

امدادگران هلال احمر هرمزگان به 65 حادثه خدمات رسانی کردند

بندرعباس - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: امدادگران این جمعیت از 25 اسفند 97 تا 16 فروردین سال جاری به 65مورد حادثه خدمات رسانی کردند.

علی اعما برنطین روز شنبه در گفت و گو با ایرنا در تشریح خدمات داده شده در طرح امداد و نجات جاده ای هلال احمر هرمزگان، اظهار داشت: در جریان کمک به حادثه دیدگان سوانح جاده ای 48 مصدوم به مراکز درمانی منتقل شده که 9 نفر جان خود را از دست داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: یک هزار و 609 نفر هم زخم های سطحی برداشته بودند که خدمات اولیه را در محل دریافت کردند.
وی ادامه داد: 228 نفر در قالب 83 تیم عملیاتی با بکارگیری 65 دستگاه آمبولانس و 18 دستگاه خودرو نجات این خدمات را به سانحه دیدگان دادند.

**بهره برداری 266هزارو 430مسافر از خدمات پست ایمنی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان همچنین در خصوص خدمات داده شده در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در این استان اظهار داشت: از ابتدای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی تا پایان 16 فروردین ۲۶۶ هزار و ۴۳۰ مسافر از خدمات پست های ایمنی و سلامت در سطح استان استفاده کردند.
اعما برنطین بیان داشت: ۱۳۴ هزار و ۳۴۹ مسافر با حضور در در ایستگاه های سلامت از خدمات اندازه گیری فشارخون، پانسمان و بانداژ و آموزش های مرتبط با موضوع اعتیاد و اچ آی وی استفاده کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان بیان داشت: ۳۰ هزار و ۳۶۹ کودک هم از فضای شاد و سرگرم کننده دوستدار کودک بهره بردند.
وی خاطر نشان کرد: ۳۶هزار و ۷۳۲ نفر در هرمزگان به پویش ملی بهرفت که با هدف بهبود رفتارهای ترافیکی شکل گرفته پیوستند.
هلال احمر هرمزگان از 25 اسفند سال 96 تا 16 فروردین سال 97 به 54 حادثه رخ داده در جاده های هرمزگان خدمات رسانی کرد که در آن حوادث چهار نفر جان خود را از دست دادند، 80 نفر به مراکز درمانی منتقل شده و سه هزار و 367 نفر دیگر به صورت سرپایی مداوا شدند.
3219/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هلال احمر سوانح هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۱۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب/نجات جان دو انسان توسط امدادگران

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۵ اردیبهشت در روزی که بر اثر سیلاب و جاری شدن رودخانه‌های فصلی تمامی جاده‌های روستایی مسدود شده بود، امدادگران پایگاه چاهداشی شهرستان گزارشی مبنی بر گرفتار شدن آمبولانس حامل مادر باردار پشت رودخانه فصلی روستای میغان دریافت کردند.

خودروی آمبولانس که برای انتقال مادر باردار از روستای بصیران به شهرستان نهبندان راهی این روستا شده بود، پشت رودخانه فصلی روستای میغان گیر افتاد و با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خراسان جنوبی تماس گرفت و درخواست کمک کرد.

بلافاصله پس از دریافت گزارش خودروی آمبولانس هلال احمر پایگاه چاهداشی شهرستان نهبندان به روستای بصیران اعزام و مادر باردار را به سلامت به بیمارستان رساند.

نوزاد این مادر باردار به محض رسیدن به بیمارستان به سلامت به دنیا آمد و گرمابخش خانواده ۵ نفره شد.

دختر تازه متولد شده این مادر در سلامتی کامل می‌باشد.

کد خبر 6096413

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • امداد رسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • امدادگران هلال احمر خواف به سرنشینان ۳۰ خودرو گرفتار سیلاب امدادرسانی کردند
  • امدادرسانی امدادگران هلال احمر خواف به ۳۰ خودرو گرفتار در سیلاب
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • امدادگران، پیرمرد دچار ایست قلبی در کوه‌های اطراف اشنویه را نجات دادند
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب/نجات جان دو انسان توسط امدادگران